Mijn nieuwe aanwinst en de aankoop/reis ervan helaas geen nissan

Gestart door Mystical Green, 31 mei 2009, 09:36:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mystical Green

zo hier mijn verhaaltje over de aankoop va de Mitsubishi galant vr4 uit 1997
Naar veel zoeken op het internet heb ik dan eindelijk een zeer bijzondere auto kunnen bemachtigen
hij is standaard 4wiel aangedreven en heeft 280 pk .








Mijn reis is begonnen in Dronten vanuit daar ben ik met de auto naar Nijkerk gereden en met mijn dochtertje op de trein gestapt naar Utrecht .
Mijn dochtertje zou bij mijn ouders logeren en mijn broertje gaat mee naar engeland.
Vanuit Utrecht zijn we naar Hoek van Holland gebracht door mijn ouders.
Daar moesten we voor 21:15 ingechekt en op de boot gestapt ,krijg je te horen dat ze daar gelijk op de engelse tijd zitten dus dan zit je daar om 20:00 en we vertrokken om 23:00 ongeveer dus dat was wachten wachten en nog eens wachten .
op de boot is niet echt veel te doen dus ben rond 23:30 gaan slapen om vervolgens om 03:30 weer wakker te worden even naar buiten gaan kijken en daar waren we al bijna in Harwich.
om 04:30 lag de boot afgemeerd en om 06:30 zouden we pas van boord af mogen.
Dus dat was weer wachten wachten en nog eens wachten, toen was het eindelijk 06:30 gaat de terminal sluis niet werken om op de boot aangesloten te worden . Krijgen we om 07:00 te horen dat we met een bus van de boot af moeten .en naar de paspoort controle gevracht worden gelukkig zat ik in de eerste bus en ging het redelijk vlot want om 07:15 gaat de trein naar londen waar mijn planning op gemaakt is.
Om 07:11 zaten we in de trein naar londen en die vertrok netjes om 07:15 jammer voor de andere passagiers.
vanuit londen met de metro naar een ander trein station in londen , om vanuit daar naar apsley te rijden met de trein.
In apsley aangekomen zag ik de vr4 al staan, netjes te wachten op mij wat een mooie bak om te zien .
Even kennis gemaakt met de eigenaar . naar zijn huis gereden de auto bekeken en gekeken of alles werkt .
Bevinding van de auto : alles werkt , veel steenslag en een beschadeging op de bumper , volgens eigenaar remschijven krom ,maar ik denk dat het iets anders is maar dat zoeken we nog uit (draagarm of zo )
en ik vind de motor iets inhouden . voor de rest een super auto met geen roest.vlieg roest een beetje maar dat heeft iedere auto .
dus de papieren in orde gemaakt en naar huis gereden via de eurotunnel
voor mij ff geen boot meer haha
de reis naar huis is goed verlopen kleine 400 mijl gereden en 2 keer tanken en in engeland een hoop moie auto's tegen gekomen .




















Challenge

Mooi dat het is gelukt!
Alleen altijd jammer dat de planning niet zo gaat als jij het wilt,ondanks dat jij het allemaal goed hebt uitgezocht.
Maar super mooie bak :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Larrs

Mooie auto en 280pk is wel enorm. :o

Alleen is het inderdaad jammer dat je zolang hebt moeten wachten. als je eenmaal op weg bent wil je ook graag naar je eindpunt.

2 keer tanken op 400mijl(640km) valt volgens mij best mee voor zo'n auto.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Hey Marcel. Serge hier..

Wat een goede keuze zeg! Het bleef Japans, maar nu Mitsu..haha..

Hoop hem eens in het echt te kunnen bewonderen!

VR4-power!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

heey!

i woord: Geil zown bak en dan nog eens met 280 pk.

en zie nu ook dat t een automaat is, was het apart om aan de andere kant te zitten, hoe is t btw met inhalen?

Veel suc6 verder met de VR-4 en dat je m voor altijd in bezit mag houden.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Michiel

Leuk verhaaltje, en mooi dat het qua tijd nog allemaal is gelukt :)

Mooie foto's verder.

MicraMuts

Vind die neus zo mooi!!!  :duim: prachtige auto! Al is het dan geen Nissan, hij is wel mooi!

Gefeliciteerd met je aankoop! En met de auto de trein in lijkt me erg apart!!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

zo zo wordt nog een Mitsubishi club zo :P paar letters veranderen :P
leuke auto zo te zijn hier je erg genoten van de reis ook

leuke auto :) is weer is wat anders

Larrs

Citaat van: rob op 31 mei 2009, 16:04:31
zo zo wordt nog een Mitsubishi club zo :P paar letters veranderen :P

Ja, ik heb ook nog wel een leuke Mitsubishi Evo 5 gezien. Met een prijs wat mijn Micra nieuw kost. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

ogduvezz

Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

Cookiebox

Mooie wagen!!  8) wel jammer van het stuurtje aan de verkeerde kant :O word ff wennen met rijden.

Challenge

Citaat van: Cookiebox op 31 mei 2009, 17:36:20
Mooie wagen!!  8) wel jammer van het stuurtje aan de verkeerde kant :O word ff wennen met rijden.
Niks mis mee hoor, wen je zo aan,ben nu al 4 maanden weer aan het wennen, dat het stuur aan de linkerkant zit :D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Citaat van: Cookiebox op 31 mei 2009, 17:36:20
Mooie wagen!!  8) wel jammer van het stuurtje aan de verkeerde kant :O word ff wennen met rijden.

Met een weekje ben je er volledig aan gewend, dan is het juist weer vreemd als je in een linksgestuurde auto zit :)

jasperdg

#14
Schitterende auto Marcel en wat een volledig verslag, super!
Wel vreselijk amateuristisch dat die slurf het niet deed. Lijkt net alsof het de eerste keer is dat ze die overtocht maken. Dat snap ik dus nooit.

@Micramuts; uitstekende smaak! Ik ben ook helemaal weg van die neus.

@rechtsrijders; Stuur rechts lijkt me echt waardeloos om parkeergarages in- en uit te komen zonder bijrijder  ;D
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...