carbon cold air luchtfilter

Gestart door rob, 07 april 2009, 14:50:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

thnx larss stuk je bij beetje kom ik meet te weten zo over dit gebeuren en misschien wordt het ook beetje aan kl*te met pijpen ;)

ex streetlegal micra

let wel mijn bevindingen zijn met een andere nokkenas en uitlaatspruitstuk
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

rob

ja oke ;) wat voor blok had jij dan en verdere aanpassingen ik ben 1.3 super s met orgineele short shifter enzo dus al ;)

uitlaat spuitstuk komt ooit ook nog wel dus

Micra-K12

Citaat van: rob op 16 april 2009, 12:48:56
ja oke ;) wat voor blok had jij dan en verdere aanpassingen ik ben 1.3 super s met orgineele short shifter enzo dus al ;)

uitlaat spuitstuk komt ooit ook nog wel dus

Super S is gewoon een CG13DE, niet meer niet minder. De L, LX, GX etc hebben allemaal hetzelfde blokje :)

rob

dat wel maar toch kon zijn dat ex streetlegal micra een ander blok had opgepept ;) dus vandaar de vraag

Challenge

Hij had een 1.0 blok kunnen hebbben,maar wat ik er nog van weet is het een 1.3 geweest.
Wil je het echt leuk doen om genoeg lucht te krijgen ,zet je er trotle bodies op.

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

ex streetlegal micra

If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

rob

hahaha nee stukje bij beetje een zwart race monster er van maken ;)

Larrs

Citaat van: Challenge op 16 april 2009, 17:37:02
Hij had een 1.0 blok kunnen hebbben,maar wat ik er nog van weet is het een 1.3 geweest.
Wil je het echt leuk doen om genoeg lucht te krijgen ,zet je er trotle bodies op.


Throttle bodies zijn erg interessant, klinkt ook super. En de throttle bodies zelf hoeven niet zoveel te kosten, alleen de rest wat erbij moet weer wel.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

eerst maar met zoon filter aan de slag rond de zomer heb ik hem ;) denk ik heb nu al genoeg info dus ver om te beslissen er 1 te kopen

Challenge

De trotle bodies zijn niet zo duur,probleem is bij een micra dat je een maf hebt en je dan toch moet overstappen op een standalone mangment.
Dat is de dure grap er aan+rollen en afstellen.
Maar ik hou jullie wel op de hoogte van mijn project ;)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Larrs

Citaat van: Challenge op 16 april 2009, 23:45:46
De trotle bodies zijn niet zo duur,probleem is bij een micra dat je een maf hebt en je dan toch moet overstappen op een standalone mangment.
Dat is de dure grap er aan+rollen en afstellen.
Maar ik hou jullie wel op de hoogte van mijn project ;)
Ooh, is dat waar Divalo op het forum van NCN over had?  ::) :)
Over iets wat hij voor jou moest monteren.

Is al wel weer een tijdje geleden en staat in het off-topic gedeelte.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

na het filter ga ik sparen voor een mooi uitlaat setje (spagettie stuk) eerst dit maar wil toch ook N/A dingen proberen

rob

ik heb de plannen om dit uit te gaan voeren zoals jullie hebben gelezen :)
nu me auto weer lekker loopt kan ik weer verder

maar nu heb ik 1 vraag nog
dit filter komt tussen de pijp en deze gaat onder in bij de bumper ergens uit komen
maar dan heb ik daar dus een grote open pijp! :S is het verstandig om hier misschien een filter op te zetten???