Mijn Micra!!

Gestart door bryan, 29 maart 2009, 22:10:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bryan

Ja vast wel toch...

is wel chill idee toch bedankt sam ga er over praktiseren..

greetzzzzz

bryan

Zo beugels voor de achterste schroefset uitgemeten en oppapier gezet nu nog even wegbrengen om de beugels te laten snijden met de lasersnijder..

En!! Weet niet of het goedkoop is maar heb een Micra k10 super s op de sloop zien staan met een perfect interieur deze kan ik kompleet meenemen voor slechts 50 euro....

dus die gah ik morgen ochtend als eerst uit de micra sleutelen en dan bij mij er in natuurlijk..

als het klaar is laat ik foto's zien hoe netjes het interieurtje is..

greetzzzzz

rob

das een super koopje!

Red Racer

zozo dat is nog veel goedkorer dan dat ik eraan kwam.

ik had de hele buitenkitt en de binnenset voor 150 euro, en sinds kort ook de deurpanelen.

waneer komt die pic van de super s.
je zou er een sidepipe op kunnen plaatsen met een korte demper van raceland voor 60 euro, dat is echt WREED.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

bryan

Nou ik zaterdag ochtend naar de sloop Vlug naar de micra super s kijk zo is even er is wat aan verandert interieur gelukkig helemaal in orde maar nou hadden dus met breekijzer de bumpertjes en skirts naar de galemise geholpen

Zulke mensen moeten ze de doodstraf geven..

Maar gelukkig heb ik het interieur in mijn micra gezet en dit rijd en zit een stuk beter zit nou zo lkkr strak in me stoel nu over 2 weken die beugels om de achterkant omlaag te brengen dan is mijn micra net een kart..

greetzzzz

Ps: Gister toen ik t interieur in me micra heb gezet heb ik in me vinger geboort hehehe het bitje stond nog in me vinger toen ik de accutol der af trok

bryan

Zo ben der over uit hoe ik mijn uitlaat moet fixen voor de verlaging..

T word een sidepipe mijn achter demper gaat vlak achter mijn kat en dan vanaf de demper een lange 90 graden bocht zadat in de tunnel licht waar mijn uitlaat normaal ook langs loopt.. en dan een kort bocht om de uitlaat gassen naar de weg te blasen..

Ik bedankt sam nog een keer voor het goede idee..

greetzzz

Red Racer

lkkr bezig, en valt er nog wat aan te redden bij die bumpers?

dat wordt zekker een HEFTIGE sound!!!!
is zeker een filmpje waard dan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

50 euri is inderdaad geen geld. Heb mijn micra voor 50 euri gekocht en super s interieur voor 80.

hoe korter de uitlaat hoe beter. dat gaat zeker knallen.

succes en beterschap met je vinger

grt,Sam

bryan

Nou me vinger is weer in orde even tijdje uit de running geweest maar ben weer aanwezig..

ik gah natuurlijk weer volop met de micra bezig.

eerst maar is apk waardig maken dus schroefset er onder vandaan origineel er onder originele uitlaat er onder nieuwe bandjes der onder knallen en dan door de apk.

als dat geregelt is dan gaat alles er natuurlijk er weer onder dan kan ik eindelijk rustig aan beginnen met me beugels op t achteras.

was al bezig geweest maar dit is niet goed gegaan de auto is omhoog gegaan inplaats van omlaag:P:P dus moest originele veerpoten er weer onder zetten want was geen rijden zo.

hij stond zo hoog dat als ik over drempel reed me achter kant begon te springen. Was wel lekker stijf.

heb onder tussen wel ovale speakers achter in me hoedenplank gezet klinkt nu perfect....

zo denk dat t nou wel ff genoeg is als de auto klaar is dan horen we natuurlijk meer van mij

Greetzzzzz

Red Racer

had je achter dan ook een schroefset er onder hangen?
vreemd als ie dan omhoog gaat ipv omlaag.

heb je nog wat uit die super s kunnen plukken?

grt patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

bryan

jah had achter ook een schroefset hangen alleen ik had de nieuwe beugels op mijn achteras gelast en die zaten dus zo'n 10cm hoger als mijn originele ophang punt was dus niet egt slim

en heb nix meer uit de super s gehaalt

greetzzzz

Red Racer

dus je beugel er weer af halen en 10cm lager lassen denk?

wat heb je btw wel van die super s meegenomen?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

bryan

ik heb bijna alles van het interieur meegenomen moet nog ff paar dingen ophalen maar heb je toevallgi wat nodig van die super s dan want anders zeg je het maar dan wil ik wel voor je kijken of er nog wat in zit.

greetzzzz

Red Racer

ik heb helaas al een zeer compleet Super S interieur.

anders wel de beschermkapjes die over het bovenste bevestegings punt van de gordel zit bij de stijlen.(die mis ik aleen nog of je moet die zelf al hebben.)

grt patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

das idd bijna compleet maar nog niet helemaal