Mijn Micra!!

Gestart door bryan, 29 maart 2009, 22:10:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ogduvezz

ats classic is aan te komen bij ast in vriezeveen heb ik namelijk ook navraag naar gedaan voor mijn k11 kosten daarvan gaan dan wel rond de 1300 euri zitten
Citaat van: bryan op 07 april 2009, 19:11:09
tjah was al opzoek gegaan naar ats classic vink hele mooie velgenjes die zijn ook in cuo te krijgen maar kan ze niet vinden voor de micra k10 als jij mij kan helpen zou leuk zijn moet minimaal 7j breed zijn en natuurlijk steek 100 naaf 59.1

gr

Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

ogduvezz

zal er morge is langs rijden voor je en dan ff vraag of ze die ook in 7j steek 100 naaf 59.1 kunnen regelen en wat de kosten hier dan van zijn met en zonder banden dus morge een update hier op
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

micratomaatje

Yo Micra!
Als je maar wel weet dat je achterkant je nu heel snel inhaalt als je bv in een bocht moet remmen ..
De hele balans is zo uit je auto.(achter gaat ie  nog wel verlaagd worden he?)
Heb je al een carterbeschermingsplaat?
Komt goed ja toch

ogduvezz

#33
ats classic is niet meer verkrijgbaar in die maat die jij zoekt
sorry heb mijn best gedaan maar als je slim bent bent ga je ff naar de webside van pothcarsystems
en kijk je daar ff als je daar wat vind ff mailtje sturen naar maurice en dan ff mijn naam justin doeve in
het mailtje vermelden en dan moet het wel goed komen
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

Micra_powerk10

Bruut micratje :D

Mocht je nog onderdelen nodig hebben ik heb nog genoeg :P
I am only the driver..
Ford USA Mustang

bryan

Allo,

Nou ik moet dus nog maar ff wachten met de ats classic want ben geflitst niet veel te hard 16 te hard en moet de bank afbetalen heb ik nou gehoort (BALE)
maar helaas zal we lzo zijn En jah tuurlijk gaat de achterkant nog oplaag maar zoals ik al zei zit hier nog wel ff wat werk in en moet ook maar is gaan voor die carterplaat bescherming want gisteren zat ik vast toen ik het schoolplein op wou rijden:P der zat een mooi blokje in t midden had ik even geen rekening mee gehouden.... hehe

greetzzzz

SamBam

zo zeg dat is heel bruut verlaagd :duim:

grt, sam

bryan

Hee allemaal,

nou heb ik een bumper kitje gezien van volgens mij een micra super s past deze ook gewoon om mijn trend model?? en hoe ziet dit er precies uit kan geen foto's vinden

greetzzzz

Red Racer

als je ergens op mijn topic rondneust heb ik ergens een paar foto's van en grijze super 2 staan en die passen ook gewoon op jouw micra, maakt niet uit dat het een trend of iets anders is.

heb je btw een plaatje van die kit want er bestaan er nog wel wat meer kits voor een k10.

3 stuks of zo.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

bryan

Ey mensen,

ik weet of jullie weten wie er nog een derbi gpr zoekt 800 euro loopt 110

heb ook nog een speedfight 2 staan helemaal top in orde 1000 euro

greetzzzzz

Red Racer

deze dingen kan je beter plaatsen in het topic  te koop en het liefst met wat plaatjes.

hoe zit t nu met je achterste schroefset?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

bryan

me achterste schroefset zit er nog niet onder ik heb wel metaal geregelt die moet ik helaas nog krijgen maar denk dat ik beugels laat snijden met de laser snijder van een kennis van mij dan word het mooi en de beugels komen op de achteras zodat ik mijn originele punten van mijn schokbrekers behoud zodat ik als ik de auto verkoop dat de originele er onder kunnen zonder problemen..

maar dit is nog iets meer werk als dat ik zelf in gedachten had maar ben zover dat het metaal gesneden kan worden en als dat klaar is dan er oplassen en de boel 15 cm omlaag gooien en dan alleen de uitlaat verlassen dit moet waarschijnlijk onder mijn achter as door omdat ik anders geen ruimte heb..

maar als iemand anders nog iedeen heeft voor de uitlaat dan hoor ik het graag..

greetzzzz

Red Racer

15 cm omlaag wat een verandering bryan!

kan je niet je uitlaatje in het midden proberen te gaan platsen met een flexibele pijp er tussen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

bryan

flexibele pijp is dat sterk dan want me demper moet wel beetje stevigheid hebben hij moet niet te los in de rubberhangen..

en zat zelf te denken dat ik een tunnel maak in mijn reservewiel bak en daar dan de uitlaat doorheen laten lopen en mischien pijp int midden van de auto maar daar zit ik nog even over te praktiseren liever zet ik niet de slijp tol in me carrosorie..

greetzzzz

SamBam

wat dacht je van een sidepipe of heb je daar geen plaats voor?

grt, Sam