het klei monster

Gestart door crossmicra, 14 maart 2009, 19:15:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crossmicra

heej dames en heren

een hele tijd trug had ik mijn cross micra hier neer gezet ik ben ondertussen wel wat verder met het bouwen want 30 april is het al zo ver dan moet ik helaas iedereen op de baan achter me laten en winnen met mijn micra k10 1.2 ik ben net thuis van het monteren van een powerfilter en een remus uitlaat voor de wat betere sound :D ik had beloofd wat foto's te schieten maar daar ben ik helaas in tijdsnood nog niet aan toe gekomen ik hoop morgen veel foto's te maken van de rolkooi die er in zit de powerfilter en de remus uitlaat demper misschien zet ik nog wel een filpje op youtube voor de rest gaat de micra van kleur wit naar zwart met op de zijkant en moterkap een oranje striping (foto's) volgen als hij gespoten is nou heb ik denk ik wel weer genoeg gezecht tot volgende keer maar weer

Red Racer

je had toch al een topic over je micra geplaatst,

maja leuk om zo te horen dt je er nog bent en je micra ook nog en dat je er nog goeie plannen mee hebt,

ben wel ERG benieuwd naar dat filmpje, wat voor remus zet je er onder?
neem er anders eentje die de zelfde lengte als je orgi demper heeft anders komt er echt Weinig geluid uit.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]