Black Micra (NU MET FOTO´S!!!)

Gestart door Sinister666, 08 december 2008, 10:18:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sinister666

Hallo allemaal, belofte maakt schuld dus hierbij stel ik me even voor.

Ik ben Robert en heb sinds zaterdag samen met mijn vriendin (Rozemarijn) een zwarte Nissan Micra 1.0 GX CVT uit 1996 met 110.000 km op de teller.
Hiervoor hadden we een Peugeot 106, maar daar heeft mijn vriendin helaas een ongelukje mee gehad en waren de kosten te hoog om em nog te laten repareren.
We zijn zondag gelijk aan de slag gegaan om de audio die in de Peugeot zat over te zetten in de Micra.
Effe een nieuwe 12" kist gekocht voor de woofer en de versterker achterop de kist geschroeft. Beide zijn van Rockford.
Snoeren trekken was aanzienlijk makkelijker in deze auto, heerlijk die kabelgoten die erin zitten!!!
Zondag ook gelijk even een ISO connector verloop gehaald, zodat die oldscool cassette radio eruit kon.
Voorin zitten nog de standaard speakers omdat zoals ik al in het "ICE" gedeelte gezegd had zitten er in een 106 13cm speakers, dus daar moeten nog even mdf ringen voor gemaakt worden zodat ook onze Ground Zero composet overgezet kan worden.
Zal in de toekomt wel vervangen worden voor een 16cm set, maar voor nu is het wel effe goed zo (heb geen geldboom).
Zodra we in de gelegenheid zijn om foto's te nemen zetten we die er gelijk even bij.

Groeten Robert & Rozemarijn

rob

foto'sssssss enee er staat mooie zwarte micra te koop in losse onderdelen mischien zitten er nog leuek opties op ;)

ene kom je ook naar de meeting in nijkerk :P kennen we je meteen ontmoeten en je autotje bewonderen ;)

WELKOM!!!!!

nissanzwijndrecht

welkom we wachten met smart op de foto's

Larrs

Welkom hier. :)

Ben ook wel benieuwd naar de foto's van de Micra en de audio installatie.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Sinister666

Citaat van: rob op 08 december 2008, 10:21:13
foto'sssssss enee er staat mooie zwarte micra te koop in losse onderdelen mischien zitten er nog leuek opties op ;)

ene kom je ook naar de meeting in nijkerk :P kennen we je meteen ontmoeten en je autotje bewonderen ;)

WELKOM!!!!!

Ja die witte velgen lijken me wel wat, maar de poen is effe op duss...
En die meeting ga ik niet redden, erg druk de komende tijd.

Groeten Robert

rob

hahaha vind de prijs wel me vallen die hij er voor vraagt ;)
maar ja begrijpelijk je hebt net nieuwe auto dus ja :p
en jammer dat je niet @ meeting komt volgende keer beter mischien

groeten robbert :P

Sinister666

Citaat van: rob op 08 december 2008, 11:03:01
hahaha vind de prijs wel me vallen die hij er voor vraagt ;)
maar ja begrijpelijk je hebt net nieuwe auto dus ja :p
en jammer dat je niet @ meeting komt volgende keer beter mischien

groeten robbert :P

Ja prijs valt zeker mee, als ik het had, had ik al bij em voor de deur gestaan, maarja je kan je geld maar 1 keer uitgeven he. ;)

Groeten Robert

MicraMuts

Hoi! Welkom!  :duim: Ben ook erg benieuwd naar de foto's, ook van de audio als je het klaar hebt.

Als je lid wil worden van ons gezellige clubje, moet je bij mij zijn  :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

Heey Welkom hier

ben zeeeeeer beniuwd naar de foto's van de micra, en ook naar je audio want rockford is een zeer goeie geluids audio!


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Sinister666

Citaat van: Red Racer op 10 december 2008, 20:50:21
Heey Welkom hier

ben zeeeeeer beniuwd naar de foto's van de micra, en ook naar je audio want rockford is een zeer goeie geluids audio!

Het beukt ook zeker lekker!!! Foto's komen zaterdag of zondag!!

Greetz Robert

Sinister666

Hier zijn dan eindelijk de FOTO´S!!!
Is nog erg standaard, maar daar zal ooit wel wat verandering in komen.

Greetz Robert

[verwijderd door de beheerder]

[verwijderd door de beheerder]

Heiko

Hij ziet er nu al prima uit, mooie micra

rob


Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Mooi man! (we zijn allemaal standaard begonnen en daar is niets mis mee!)  :duim:

Je hebt trouwens ruimte genoeg voor een mini meeting  ::) ;)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)