K11 1.3 en Remus

Gestart door Chrismo, 19 november 2008, 18:08:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chrismo

Ik wil een andere einddemper onder mijn Micra hangen. De huidige is bijna door, en als er toch wat anders onder moet, dan meteen een sportdemper!

Ik heb de Remus met rond 90mm eindstuk op het oog, maar wil best eerst weten of er mensen ervaring hebben met deze demper. Er mag wel WAT meer geluid uitkomen, en vooral laag, maar moet niet herrie maken!

Kan iemand mij informeren??





gr Chrismo

Micra SRi

Hoi,
Ik heb een Remus einddemper en bevalt mij prima.

Succes.
gr.
Luigi

aztec micra

herrie maakt hij zeker niet een iets zwaarder geluid heb je maar niet echt overdreven de K&N filter die hoor je stukken beter

Chrismo

Ok! Denk dat ik de keuze nu wat makkelijker maak. Er is namelijk altijd 1 groot probleem met sportdempers, en dat is het grote risico dat je het lawaai helemaal zat wordt!

Remus staat er wel om bekend dat het goede dempers zijn, en ook aan de afmetingen van de demper te zien, zit dat wel goed. Hij lijkt namelijk groter dan de originele!

Hoe zit het met de aansluitpijp? Is deze groter in diameter dan de originele?







gr Chrismo

rob

ik heb toen een las mof moeten aanschaffen maar ja ik ging ook van klein naar zeer groot

Michiel

Ik heb in het begin ook een Remus gehad, erg goede kwaliteit, was volledig RVS.
Na 2,5 jaar nog steeds in nieuwstaat.

Geluid was iets lager en bij hogere toeren gaf het een leuk geluid, hij was niet te luid (in tegenstelling met mijn huidige).

Chrismo

Net een remus besteld! Morgen ophalen en meteen monteren natuurlijk......ik ben benieuwd!







gr Chrismo

Chrismo

Zijn er goedkopere dempers te vinden die je zo kan monteren? Volgens mij niet namelijk........

Taxloss

Ik heb een hele mooie sportdemper gekocht voor 75 euro. Merkloos, maar bevalt prima en is heel goed te monteren.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Heiko

Citaat van: Chrismo op 22 november 2008, 09:03:17
Zijn er goedkopere dempers te vinden die je zo kan monteren? Volgens mij niet namelijk........

Ik heb een laser uitlaat, is iets goedkoper en wordt geleverd speciaal voor de k11. Toen ik laatst onder de auto keek zag ik echter dat er niet veel van over is na een jaar of 3 schat ik, zal binnenkort naar iets anders moeten gaan zoeken.

Chrismo

Remus hangt eronder.........is van 76 naar 83 DB gegaan, en staat sweet! :duim:

Larrs

Is in ieder geval beter dan dat dunne rietje. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Michiel

Mooi :)

Maare, waar blijven de foto's ;)

Chrismo

Citaat van: Larrs op 22 november 2008, 17:07:36
Is in ieder geval beter dan dat dunne rietje. :P

Idd......maar dat rietje zit nog wel tussen de kat en de Remus.......die moet nodig vervangen worden!!

Chrismo

Citaat van: Michiel op 22 november 2008, 17:08:01
Mooi :)

Maare, waar blijven de foto's ;)
Die zijn er nog niet........komen binnenkort