mijn ouwe ragbak

Gestart door crossmicra, 10 november 2008, 18:40:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crossmicra

heej mensen tja iets over mijn auto:
het is een witte k10 bj weet ik niet hij had stuurbekrachteging die heb ik er af gehaald want die vreet vermogen evenals mijn kat verder is het interieur er uit gehaald met uitzondering van 2 stoelen en de km teller er zit een 1.2 blok in met een electronishe handrem en een automatenbak verder heb ik in de kokers pijpen geslagen ivbm stevighij voor de autocross er komt ook een rolkooi in met een kuipstoel en 4 punts gordel hier onder een fototje en als ik een wedstrijd gereden heb laat ik jullie wel weten wat mijn prestaties zijn;) meerdere foto's volgen later

[verwijderd door de beheerder]

rob

leukkk en welkom hier! had al een en ander gelezen in je andere topic ;)

crossmicra

ik heb weer gerargeerd rob;)

rob

moeten er niet van die dingen in de ramen van die bandjes? soort gordijn om maar zo te zeggen zodat je je handjes en beentjes binnen boord houd?

crossmicra

ja maar dat mag ook van ijzer voor raam moet het van ijzer ik kan je wel een link met regelement stuuren..... w8 doe ik gelijk wel ffies http://deflintstones.nl/ daar vind je onder deelnemers en dan ragelement links onder in alles wat nodig is zoek je klasse op en daar staat het

rob

oke dan ;) dankje vind wel grappig ;)

1oooCCK1o

hoi!

leuk dat je een micra hebt gekozen...wel MEGA zonde!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
achja...

toch welkom hoor!

je zegt dat je de stuurbekrachtiging eruit hebt geript? is die nog een beetje heel?
ik heb er wel interesse in!

ik hoor het wel

groetjes
1000CC Micra K10   anno 1987

crossmicra

ja hij is nog helemaal heel op de snaren na want die zijn doorgzaagd

crossmicra

hoho ik ga eerst ff kijken of die nog heel is want volgensmij is dat niet zo denk ik die pomp is wel in tact weet ik zker

Red Racer

Je mag die micra van je wel eens gaan wassen ziet er niet uit.

achterlichten dichtlassen zkkr en ziet er wel zonde uit maar jy bent nu de enigste met een cross micra.

we zouden wel wat meer foto's willen zien.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

crossmicra

ja die komen nog:P ik heb vandaag me hele kabelboom gesript als hij af is maak ik zo veel foto's en met de rolkooi er in enz.... voor me achterlampen komt alu ;)

rob

uhmmm michel heeft ook een cross/rally micra hoor ;)

crossmicra

oke vet heej rob stond jou micra nou te koop?

rob

mijne te koop? huh ben je gek! waar moet je hem gezien hebben dan :P

Red Racer

Rob verkoop zijn micra niet hoor.

mischien een bijna namaak imi micra van rob :D

dus de gehele lengte van midden tot achter er af geknipt?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]