luchtfilter voor een k10

Gestart door 1oooCCK1o, 22 oktober 2008, 22:34:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

die slangetjes lopen tch naar vacuum pompjes die aan je luchtfilter vast zitten.

kan je er geen filmpje van uploaden?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

slangetjes afdoppen?.. lijkt me ook niet echt de bedoeling ze zitten er niet voor niks  :o

SamBam

heb een paar luchtfilters gevonden

inlegfilter KenN

http://rallynuts.com/motorsport/K10_Tuning_2079/KN_Air_Filter_Nissan_Micra_K10_3137.asp

K en N losse filter voor vervanging van de pan.
Gaat volgens mij alleen voor de K10 zonder lmm
http://rallynuts.com/motorsport/K10_Tuning_2079/KN_Racing_Air_Filter_Nissan_Micra_K10_3138.asp

grts, Sam

Red Racer

voor het oude type van 89'.

dat inleg filter heeft niet zoveel extra nut aleen dat ie van K en N is.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

Kortom.. de enige oplossing is met een 15mm boor een stuk of 100 gaatjes boren in de behuizing een panty er overheen trekken en geen filter element meer  8)
Dat zal me een fraai effect geven  ::)

Red Racer

ik heb aan de buiten zijde van me filterelement 3 gaten gezaagd en pk gaas er achter.

je hoort m wel vele malen beter met hard optrekken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

pk gaas.. je maakt een geintje hoop ik :P

rob

race gaas bedoel je?? hmm dat houd niks tegen :S hoop dat je het filter er nog in hebt dan voor de rest

Red Racer

3 hele grote gaten met pk gaas en het filter zit er gewoon nog in.

ik weet alweer wat voor een powerfilter, whooohw lkkr dat brainwaven :P


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

owh dat PK gaas.. ja al zou het je t in de bumper zetten heb je al gauw 10pk's erbij ofzo?? autostyle rulez  8)

ben benieuwd wat je nou weer in de gedachte heb  :P

rob

me 2 nog geen pic's gezien dus :p

Cookiebox

misschien is zoiets een idee  8) beetje crea met fotoosjop


Larrs

Dat is wel een goed idee. Weet je zeker dat er voldoende lucht binnenkomt. ;D

Dan wel gelijk met de supercharger. 8)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

uhmm je bent vergeten dat hij door zijn wieltjes zakt

Cookiebox

ja ben dan ook vergeten dat het blok in de lengte richting geplaats moet worden.. hmm nee ik wacht het ontwerp van Red Racer maar even af  :D