CTIS' auto

Gestart door CTIS, 20 september 2008, 01:05:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CTIS

Micra k10, '88

Origineel 1.0, vervangen door 1.2(enige kleine aanpassingen)

Sierstrip zit er inmiddels op! Ik heb nog erg weinig foto's (meen toch dat ik er meer had gemaakt?) Maargoed, ik ga wel op zoek en ik zal vinden. Ik maak wel een x n fotoshoot.

Bij show your billegezig staat ook nog n feauteautje van ikke.

Nachtfoto (ivm bmw e-30 stadslichten) zal ik nog maken!

Truste

rob

welkom! leuk autotje!

Red Racer

welkom bij de micra fan club.

knappe auto, maar ik vind die voorkant er totaal niet uit zien.

ben benieuwd naar de nieuwe foto's


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens


Rick

Mooie auto! Maar waar heb je die voor bumper vandaan? Die heb ik nog nooit gezien op een k10..

Taxloss

welkom op ons forum en veel plezier gewenst
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

CTIS

hahaha het is dus WEL een originele bumper! Hij is geimporteerd uit duitsland. Er zijn ook nog fabrieksfoto's van micra's te vinden met origineel meegespoten bumpers (rood, zwart en witte auto's).
Ik vind het allemaal wel lache, want ja anders had ik t natuurlijk niet gedaan. Kentekenplaat in t midden vind ik m zo zielig kijken want de plaat is bijna breder dan het hele autotje.

Zie hier een aantal voorbeelden:


http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=76748002&__lp=12&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=1001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

Groetjes

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

waar blijft die foto van die stadslichten?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]


CTIS

ik heb het strontdruk, en ben in utrecht en niet in venlo waar mn auto staat. Je ziet ze wel verschijnen.

rob

gezellig waar in utrecht hang je uit :P kom er zelf vandaan namelijk hahaha

nismo

Waar in venlo? Ben er ook te vinden sinds kort :D

Anti autostyle!!

CTIS

utrecht overvecht, bij belastingdienst (niet echt overvecht maar ach), en venlo: Blerick

Groetjes