NGK Iridium bougies k11

Gestart door Heiko, 07 september 2008, 20:25:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heiko

Dames en Heren,

Ik heb begrepen dat NGK iridium bougies en verbetering voor de micra zijn. Heeft iemand een type nummer voor me, er zijn zo veel varianten. Daarnaast, heeft iemand ervaring met NGK bougie kabels?

gr,
Heiko

rob

hmz intressant ja vertel mij dat ook is!! ngk bogie doppen wel die zitten op alle vier de brommers hier in de schuur maar ja dat kan je niet vergelijken met auto want die zijn anders ;)

bogies heb ik ook van ngk in me brommers
die zijn best goed ;) op die van me getunde tomos naar dan die klappen er altijd uit om het half jaar... maar in de andere 3 brommers niet ;)

rob

en wat heb je dan alenmaal kabels nieuwe doppen en bogies????

rob

keer 4 is 80 euro en jij doet het voor 55 hmm das nog net prijsje idd

Michiel

Ik heb toen heel veel verandering gemerkt toen ik overstapte van gewone bougies naar NGK Platina (stapje hoger van iridium), hij was vooral zuiniger :)

rob

nog zuiniger zo dan :P hahaha nou ik weet wat er in gaat als me bogie's op zijn ik bedank alvast voor de info!

Michiel

Citaat van: rob op 07 september 2008, 22:26:28
nog zuiniger zo dan :P hahaha nou ik weet wat er in gaat als me bogie's op zijn ik bedank alvast voor de info!

Misschien handig om te weten, die platina bougies waren 40 euro per stuk.

rob

dan is het nog niks waar voor marcel ze aanbied

Heiko



Michiel


Michiel

6 is een andere graad, 5 is meer dan voldoende voor een normale auto.

Heiko

Gisteravond nieuwe NGK bougies erin gezet, hier wat foto´s van de oude. Toch even de oude analyseren. Ziet er goed uit toch?





VTI.Daan

Ziet er goed uit, maar zijn goed op. Kun je zien aan het stiftje in het midden, die is nieuw perfect hoekig, nu afgesleten.

Michiel

Inderdaad, goede verbranding zo te zien.