RVS spruitstuk K11 1.3

Gestart door Chrismo, 10 augustus 2008, 11:44:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

#15
als de montage zo rot gaat is het dan geen optie om hem uit te delen te laten bestaan? of zeg ik nu iets heel vreemds???

Michiel

Bij de Janspeed spruitstukken bestaan ze uit 3 delen, helaas maakt dat de montage er niet echt makkelijker op :(

rob

hmz oke slecht idee dus van mij
ik dacht: Als je net boven de bocht een koppeling maakt zodat de bocht los is dat je dan de bocht van onder af er op kon zetten en de andre gedeelte gewoon van bovenaf naar beneden kan laten zakken ;)

maar ja zoals ik hetn u omschijf komt het heel onduidelijk over denk ik

Chrismo

Die van mij past er zo onder! De enige deling zit onder de carterpan. Geen enkel probleem mee gehad! Ook meer geluk dan wijsheid denk ik!



gr Chrismo

rob

#19
;) jij zegt het ;) is dat nog veel werk zo'n ding maken??? (jij hebt ervaring in dit werk dus zal wel niet)

wil is een custom uitlaat op me brommer :P die moet onde me buddy vandaan komen namelijk

Heiko

Zou het een optie zijn om een aantal van deze spruitstukken te maken? Of op bestelling?

Challenge

#21
Of 1 van janspeed nemen gezien de price drop van de pond.
Deze is helemaal uitgebreid getest, op vermogens toename.
Ik weet het het is geen rvs maar de gene op mijn oude micra zit er ook al 5 jaar onder,is nog steeds niet kapot :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Chrismo

Tja, en ik hoorde weer dat de winst tegenviel van zo'n Janspeed header! Tja.....ik heb de mijne nog niet op de bank gehad dus kan nix met zekerheid zeggen mensen!!

Ben met een andere motor bezig (Challenge nokkenassen en compressie verhogen, kop zelf flowen, kleppen inslijpen, FPR, inlaat aanpassen) en daarop moet ik eens kijken of dit spruitstuk GROOT genoeg is.







gr Chrismo

Challenge

Hoe veel graden zijn die nokkenassen dan?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

the legend

#24
Citaat van: Chrismo op 21 februari 2009, 19:13:39
Tja, en ik hoorde weer dat de winst tegenviel van zo'n Janspeed header!






gr Chrismo

Valt niet tegen Chris. Heb er ongeveer 10pk mee verdiend. 8) Enige wat ik minder vind is dat het geen RVS is vandaar dat ik hem laten verchromen want anders heb je een roestbonk onder je motorkap en dat ziet er letterlijk gezegd niet uit :-\ Maar goed ben echt benieuwd naar het eindresultaat van je eigenhandig vervaardigd blok. :D

Larrs

Citaat van: the legend op 21 februari 2009, 21:03:44
Citaat van: Chrismo op 21 februari 2009, 19:13:39
Tja, en ik hoorde weer dat de winst tegenviel van zo'n Janspeed header!






gr Chrismo

Valt niet tegen Chris. Heb er ongeveer 10pk mee verdiend. 8) Enige wat ik minder vind is dat het geen RVS is vandaar dat ik hem laten verchromen want anders heb je een roestbonk onder je motorkap en dat ziet er letterlijk gezegd niet uit :-\ Maar goed ben echt benieuwd naar het eindresultaat van je eigenhandig vervaardigd blok. :D
Ik heb ook Janspeed en daar merk je inderdaad wel wat van. Het geeft je meer plezier tijdens het rijden. :P
Hoeveel pk winst ik heb, weet ik niet.

Verchromen of coaten was ik eigenlijk nog van plan, kost dat veel?
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

die janspeed had gewoon onder de zwarte micra moeten zitten zucht.
wil wel is verschil uitproberen een keer met iemand zijn auto

en ik durf te wedden dat ondanks die dynamo hij er makkelijk in kan!

Larrs

Citaat van: rob op 21 februari 2009, 22:33:24
die janspeed had gewoon onder de zwarte micra moeten zitten zucht.
wil wel is verschil uitproberen een keer met iemand zijn auto

en ik durf te wedden dat ondanks die dynamo hij er makkelijk in kan!
Het past ook wel.

De dynamo is inderdaad wat een beetje in de weg zit bij jouw zwarte Micra.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Challenge

Je kan hem ook laten coaten,maar dan met een anti hitte laag ^-^
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

the legend



Verchromen of coaten was ik eigenlijk nog van plan, kost dat veel?
[/quote]

Ik heb het via een kennis zijn vriend laten doen voor 125 euro en daarbij moest ie het ook nog eerst voorbehandelen omdat het reeds gebruikt was en het al beroest was. Met een nieuwe verchromen zou ik voor minder klaar zijn.