greenmicra

Gestart door greenmicra, 23 juli 2008, 22:09:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

greenmicra

dag mensen mijn naam is patrick ben 20 jaar oud en kom uit ermelo en rij sinds decemer 2006  in een micra dat was het model k10 was een leuk autotje donker blauw van kleur mooie wielen eronder dikke pijp eronder toen die tijd voor 850 euro gekocht maar helaas na 3 mnd was hij toch echt overleden ..

ben toen opzoek gegaan naar een andere auto ,

wat kwam ik tegen een nissan micra k11 gif groen die stond mij wel aan auto was helemaal orgineel van top tot teen

die auto aangeschaft het 1 en ander aan verbouwt:
velgen
verlagen
einddemper
luchtfilter
interueur in kleur gespoten
andere klok ingebouwd met toerenteller
kuipstoelen gemonteerd
ramen geblindeerd rondom(achterruit moet nog)
ander stuur +naaf gemonteerd (snap off)
acherbank eruit gehaald instalatie ingebouwd .
carbon li p voor gemonteerd ..
enz enz

vind dit wel een leuke site met allemaal micra rijders ieder zijn eigen style,smaak,en noem maar op ik zal hier straks veel op het forum rond hangen ..

mvg

patrick (greenmicra)


[verwijderd door de beheerder]
Tuning is not a crime

Larrs

Heej, leuk! Een groene Micra.
Staat goed die kleur.

Welkom trouwens. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

supper leuk ding die kleur zou ik mijne ooit wel willen laten overspuiten aleen nog iets giftiger ;)

welkom!!!

illko

welkom! :duim:  een van mijn favoriete kleuren van micra k11!!! ben ook echt heel benieuwd naar je interieur, dus als je nog meer fotos hebt ;)

greenmicra

ik zla snel even foto's posten moet van mijn i nterueir even foto's maken heb er net nieuwe stoelen ingezet eerst zaten er tenzo-r in maar dat is echt 3x niks.. en zaten veel te hoog bedankt voor de leuke reactie's btw dit is orginele kleur hoor :D:D

gr patrick
Tuning is not a crime

greenmicra

foto van me oude auto.. mijn eerste auto gekocht voor 850,--

[verwijderd door de beheerder]
Tuning is not a crime

greenmicra

hier nog een paar foto's

[verwijderd door de beheerder]
Tuning is not a crime

MicraMuts

Mooi hoor!!  :duim: Welkom hier!  :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Michiel

Is het trouwens niet makkelijker om de jpg plaatjes zelf te posten ipv eerst een screenshot van het plaatje te maken?

greenmicra

dat lukt dus niet haha anders hadik he twel gedaan maar moet ze eerst omzetten naar jpeg en dan nog weer verkleinen en op deze maniet gaat het wel het makkeijkste dus ja doe het maar op dee manier foto's komen er op deze manier ook wel op ..

greetzzz
Tuning is not a crime

illko

goed bezig :duim: ziet er goed uit! leuk ook gaas bij de voorspeakers. heb jij je gaas in voorbumper groen gespoten? kan niet goed zien. mooie micra, misschien op een meeting van dichtbij checken :)

rob

nice hoor ;) ziet er echt mooi uit zo ;)

Micra SRi

Ziet er goed uit.
Succes.
gr.
Luigi