2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

staat perfect zo, is een knap setje zo onder de Chiba
Micra Addict

Joery-Joery


chiba_kun

Mini-update: als het goed is ligt er vandaag een wit zijknipperlicht setje van Winparts op de mat.

Morgen krijgt de Micra een grote beurt bij de dealer. Er staat nu bijna 50.000km op de teller. :)

chiba_kun



Zo, de Micra heeft de grote beurt weer achter de rug en kan er voorlopig weer tegenaan. Grote beurt, gratis pechservice, nieuwe ruitenwisserbladen, airco check en de koplampen even opnieuw af laten stellen (i.v.m. verlaging van de auto), enige wat er nog extra gedaan was waren de remblokken vervangen. Complimenten gekregen over de staat waarin de wagen verkeerd.









De Leaf was mijn vervangende auto van vandaag. Vandaag eens in absolute stilte mezelf verplaatst, en lekker de kans gekregen om alles te overdenken. Heerlijk zo'n stille wagen, heel 'zen' eigenlijk! Komt bij het stoplicht nog flink van de plaats ook  8) en ook de zonnecellen in de achterspoiler werkte volgens mij met dit weer ook wel goed. Leuk om (weer) eens gereden te hebben. 

Toen ik terugkwam stond die tussen zijn Micra-broertjes, de Micra's van Ken en Jordy.  8) 8) O0  Het leek wel een Micra-meeting!





(mooi Japans grilletje op de Micra van de monteur(Jordry)   :) )


Tevens toch ook nog een mini-modje voor mijn Micra: blanke zijknipperlichten liggen klaar om gemonteerd te worden.

De K13 van mijn ouders bevalt trouwens echt uitstekend. Ik ben zelf bij de aflevering geweest en hebben daarna nog een flink stuk gereden en moet echt zeggen dat de combinatie van DIG-S en CVT-automaat echt een supercombo is. Heerlijk stil en motor loopt ondanks dat het een 3-cilinder is erg mooi eigenlijk en heel erg zuinig!!. Alleen dat start-stop systeem heeft mijn vader voorliopig nog even uitgezet. Echt vreemd dat je wagen uitslaat bij het stoplicht (onnatuurlijk), maar dat zal ook met de tijd wel wennen misschien.

Dat was het weer even voor zover...

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

Haha mini meet.

Dat is de laatste versie toch van de leaf?

chiba_kun

Citaat van: Joery-Joery op 24 april 2013, 19:44:05
Haha mini meet.

Dat is de laatste versie toch van de leaf?

Nee, dit was nog de Japanse Leaf volgens mij. Tegenwoordig komen ze uit Sunderland UK en hebben ze een iets groter bereik.

Leo

Leuk zn mini meeting. De knippers zijn plug en play alleen ff oranje lampje halen.

Had je email gestuurd maar ging naar mfc. Zit in spanje namelijk.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Citaat van: xleonl op 26 april 2013, 11:54:36
Leuk zn mini meeting. De knippers zijn plug en play alleen ff oranje lampje halen.

Had je email gestuurd maar ging naar mfc. Zit in spanje namelijk.

Thanks! Ik zal morgen wel even kijken. Oranje lampjes zijn inmiddels in huis. ;)

KenSuperS

Wat een verschrikkelijk nette micra heb je! Absoluut de netste die ik gezien heb. Heb m nog even bewonderd toen hij er tussen stond  O0
haas en co.

chiba_kun

Thanks Ken!! 

Blanke knippers zitten er inmiddels op en vanmorgen even tijdje voor een klein photoshootje.   8)

Maar eerst, een foto van hoe de Micra eruit zag toen ik de wagen ruim een jaar geleden kocht...

Oud:


Nieuw:


















Ik ben erg blij met hoe de Micra er nu uitziet! :cheer:

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme


Joery-Joery

Buiten dat de Micra erg mooi is heb je ook erg mooie foto's gemaakt  O0

Riesh

Micra Addict