mijn micraatje

Gestart door marijn, 18 juni 2008, 17:49:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marijn

hoi allmeaal, ik wist helemaal niet dat dit forum bestond, anders was ik 4 jaar geleden al wel lid geworden. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat wanneer er problemen optreden je pas gaat zoeken en op een forum terecht komt (ik dan he)

Ik zal me even voorstellen: ik ben Marijn, ben 25 en heb sinds februari 2004 een witte Micra 1.3 GX uit eind november 1996.

in de afgelopen 40.000 kilometer die ik gereden heb de afgelopen 4 jaar heb ik nooit onkosten gehad. helemaal geen cent. Vlak voor 4 jaar terug heb ik er een nieuwe accu en 2 nieuwe banden opgezet, dit was in totaal 100 euro.

hij heeft nu 99000 kilometer erop zitten, en (misschien omdat het eerste auto is) hij is me geweldig bevallen, altijd starten (ook na 3 maanden in het buitenland te zijn geweest, en al die tijd trouw op me gewacht te hebben in Nederland) en lopen, en gewoon betrouwbaar, zuinig (1 op 18.4 heb ik ermee gehaald een tank) en leuk.

anyway, ik post mijn probleempjes wel in een andere hoek van het forum! :-)

[verwijderd door de beheerder]

Michiel


MicraMuts

Hey Welkom!

Leuk bakkie!  :duim:

Mocht je ook official club member willen worden, dan roep je maar!  :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Larrs

Wel leuk dat je ons toch gevonden hebt. :)

Welkom. :)

Trouwens je Micra zit er goed uit en betrouwbaar zijn ze zeker weten. Elke auto heeft wel wat en zo ook de Micra, maar elk probleem valt op te lossen. ;)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

marijn

daar heb je ook helemaal gelijk in. ik zal eens even posten :-)
bedankt voor de complimenten :-)

rob

heyzzz welkom bij de club :D het leukste forum dat er is :D :duim: