Micra 1.5D wit

Gestart door murkey, 27 mei 2008, 12:52:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

murkey

Hallo,

Ben nieuw op het forum en sinds kort in het bezit van een micra 1.5d 1998, dus gelijk maar even een post van mijn micra  ;) dit is um dan.....



De auto bevalt mij uitstekend en trekt veel bekijks  ;D maar het enige wat ik mis = dat je alleen de kofferbak kunt openen met de sleutel  :-\ hebben jullie hier een handige/eenvoudige oplossing voor? (ik gebruik de kofferbak namelijk erg veel.....)

murkey

#1
hierbij de link om de foto in het groot te bewonderen....

[img=http://img86.imageshack.us/img86/4314/micraaangepastgz3.th.jpg]

Michiel

#2
Ziet er goed uit, alleen die Micra komt me redelijk bekend voor....


murkey

#3
haha thanks......zo kom je nog wat te weten van de vorige eigenaar....alleen heb ik er geen "pimpdromen" bij, ik vind het al prima dat ik van A naar B wordt gebracht  ;D.....oja heb alleen die achterlijke  witte sticker van het voorraam gehaald en vervangen door een doorzichtige blauwe

Ben dus alleen nog opzoek naar DE oplossing voor het anders openen van de kofferbak

MicraMuts

Hey Welkom hier!!  :duim:

misschien dat je de hendel kunt inbouwen van het type micra die het wel heeft.. wel veel werk denk ik..

Of electrisch met afstandsbediening maar dat weet ik niet of dat kan.


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

nismo


Anti autostyle!!

murkey

Citaat van: MicraMuts op 27 mei 2008, 14:11:17
Hey Welkom hier!!  :duim:

misschien dat je de hendel kunt inbouwen van het type micra die het wel heeft.. wel veel werk denk ik..

Of electrisch met afstandsbediening maar dat weet ik niet of dat kan.



Die handel overzetten had ik ook aan aan gedacht....maar dat lijkt me nogal een klus ja. Het is voor mij al voldoende dat ik hem met een drukknop/slot kan openen (zoals bij de meeste auto's)

Michiel

Anders zou je even kunnen controleren of er in het slot waar de kofferdeksel in valt een stalen kabel zit, als dat zo is, dan is hij wel voorbereid hiervoor.

murkey

geen voorbereiding aanwezig...:( nog tips?

Micra SRi

Leuke auto.
Ik ben ook van plan om d.m.v. hefboom/kabel verbinding naar het achterslot te monteren.
Ik heb het al in huis.
Je kunt het proberen  te zoeken bij een Nissan sloperij.
Verder is het mogelijk om een motortje in te bouwen die of afstand bediend kan worden.
gr.
Luigi

murkey

z'on motortje werkt alleen in combinatie met CV deurvergrendeling...en dat heb ik niet.

ik ben benieuwd naar jouw bevindingen met het inbouwen van de hefboom/kabel....misschien kun je hier eens foto's/ how to do's bij plaatsen


Citaat van: Micra SRi op 27 mei 2008, 17:55:23
Leuke auto.
Ik ben ook van plan om d.m.v. hefboom/kabel verbinding naar het achterslot te monteren.
Ik heb het al in huis.
Je kunt het proberen  te zoeken bij een Nissan sloperij.
Verder is het mogelijk om een motortje in te bouwen die of afstand bediend kan worden.
gr.
Luigi


Michiel

Heb je wel op de sluiting van de kofferdeksel zelf een klein palletje zitten, ik geloof aan de linker kant...?

murkey

niemand ooit eens geexperimenteerd met een druk/knopslot, zoals op de meeste auto's zit....desnoods met een andere sleutel.

actief forum overigs, mijn complimenten hiervoor  :wave:

Micra SRi

Zonder centrale vergrendeling is het ook mogelijk om het motortje van de achterklep te bedienen d.m.v. een drukknop of schakelaar in te bouwen .
Succes met zoeken.
gr.
Luigi

murkey

oke bedankt, zo'n motortje is wel te verkrijgen voor een paar tientjes.....als ik dan maar de zekerheid heb dat hij direct op de accu aan te sluiten is, doe ik het op die manier