tuning van micra

Gestart door daniquev, 25 maart 2008, 12:23:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daniquev

Jongens,

Ik ben samen met mijn vriend bezig mij micratje te pimpe en een beetje sneller te maken.
Nou willen we graag een andere filter erop zetten en zoiezo een andere uitlaat.
Nou weten we da we van deze dingen nie echt een gods wonder mogen verwachten, maar wat zouden we kunnen doen om net wel da beetje extra te geven aan onze 1.0.
Verder willen we ook graag van buiten wat dingen doen aan de micra.
Wat is hier zo al voor te krijgen aan redelijk standaard spul?? (beetje gti achtige dingen zeg maar)
Verder het verlagen van de micra wat adviseren jullie hier in want er is van alles te krijgen.
Het is een wagentje waar nie echt lange ritte mee gereden worden dus het hoeft nooit een super merk te zijn.

gr danique en ralf

Michiel

Als je echt wat meer vermogen wil uit een 1.0, dan kun je eventueel nokkenassen van een 1.3 monteren, deze hebben een grotere lift en geven meer vermogen.
Ook kun je ook de zuigerstangen van een 1.3 nemen en vervolgens een andere spruitstuk, dan heb je al bijna een rally auto, hoge compressie en zo al stuk meer vermogen.

Uiteraard een luchtfilter helpt ook wel, maar dan houdt het snel op.

Igor

danique,

Demper heb ik voor je, eventueel complete CAI van Pipercross (De carbon box versie) en een prachtige schroefset heb ik ook voor je.

ex streetlegal micra

ik heb nog 1.3 nokkenassen liggen
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Igor



Alsjeblieft, complete kit is te koop voor 150.

Nieuw kost deze filter ruim 450 euro.
Samco slangen zijn ook stervens duur!

Plug en play voor de K11 1.0, 1.3 en 1.4!

micrachick

#5
Citaat van: ex streetlegal micra op 27 maart 2008, 08:50:37
ik heb nog 1.3 nokkenassen liggen

wat moet je hier voor hebben

kilzone

#6
Citaat van: micrachick op 10 mei 2008, 17:52:39

ik heb nog 1.3 nokkenassen liggen

wat moet je hier voor hebben


Is dit een vraag of een antwoord. Jij heb nokkenassen liggen, en vraag: wat moet je hier voor hebben :S
Nissan Micra 1.0lx


kilzone

He, ben ik nu zo scheel, of heeft iemand dit aangepast? Dat stond er echt namelijk
Nissan Micra 1.0lx


MicraMuts

Ja dat heb ik gedaan, dan is het wat duidelijker wat er bedoeld wordt.


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

focwa

wat bedoelen jullie met die dingen veranderen.
welke zijn dat en waar zitten ze wil de mijn ook wat extra pk's geven niet veel maar net iets vlugger.