Nieuw hier met een Micra (nog geen foto)

Gestart door micrarno, 29 november 2007, 15:19:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micrarno

Hallo allemaal,
Zat te google'en op Micra en club en kwam deze site tegen, erg leuk.
Gelijk aangemeld en nu dus een verhaaltje typen.
Sinds een paar dagen in het bezit gekomen van een Nissan Micra 1,2 van 30-11-1992 hij/zij wordt dus morgen 15 jaartjes oud. Overigens is het het oude model wat tot 1992 geleverd werd dus waarschijnlijk toen een winkeldochter die in de aanbieding ging ivm nieuwe model.
Het is in mijn ogen een unieke auto want er zit pas 32750 km op de teller.
Hij is van die spreekwoordelijke oude dame (en/of meneer) geweest en ik ben tweede eigenaar (eigenlijk derde want ik heb hem via handelaar)
Overigens staat hij deze week bij garage want distributie riem laat ik gelijk vervangen die was pas 12000 km oud maar dus wel al 8 jaar geleden gemonteerd.
Het is een March uitvoering met een leuk groen biesje in het interieur.
Hij is wit van buiten en ik heb nog niet echt een schokkende roestplek kunnen ontdekken... alhoewel ik moet zeggen dat ik ook niet weet wat de zwakke plekken zijn hoor.
Zijn er meer mensen in de buurt van Zaandam hier?

groet Arno

nismo

Welkom, gewoon auto keer uigebreid poetsen. Dan kom je vanzelf wel plekjes tegen en dan zie je ook of de zwarte plekken gewoon vuil zijn of wat anders.


Anti autostyle!!

MicraMuts

Welkom!  :duim:

Ben benieuwd naar de foto's!

Volgens mij is er weleens een topic geweest of "kwalen" van een k10

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

micrarno

ik ga niet zoeken hoor naar die kwalen topic... straks vind ik van alles en nog wat terwijl ik nu zo gelukkig ben met mijn nieuwe bolide  :duim:

focwa


Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Michiel

Welkom hier en foto's zijn natuurlijk leuk :)

Micra_powerk10

I am only the driver..
Ford USA Mustang

micrarno

Inderdaad een K10.... bestaan er eigenlijk ook K's uit de serie 1 t/m 9 ???(in andere landen dan nederland misschien?) of laat ik hier heeeel erg mee blijken dat ik net kom kijken in Micra-land

Zijn er mensen die goede ideeen hebben voor het wat verbeteren van de wegligging (lees oa verlagen) van een K10 op een dusdanige manier dat ik het niet al te erg voel in mijn knip.

Overigens ben ik wel al een beetje aan het kijken naar stalen velgen 15" met daarom 185/45/15 bandjes. Lijkt me erg leuk alhoewel ik moet zeggen dat ik hem helemaal origineel houden ook wel wat vind hebben.... het obollige begint namelijk al wat te wennen.

Zal deze week eens een paar foto's maken

aztec micra

welkom en ik vind het niet zo'n rare vraag eigenlijk waar deel 1 t/m 9 zijn volgens mij zijn ze pas bij nr. 10 begonnen overigens ben ik ook uiteraard benieuwd naar de foto's