Mijn 'oude' Ralley Micra!

Gestart door Aimee, 19 september 2007, 10:38:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aimee

Ook ik zal mij hierbij even netjes voorstellen met mijn Micra. Sommige van de Micra Fanclub Nederland zullen mij misschien nog van heeeeeeeeel vroeger kennen toen ik nog regelmatig op meetings kwam. Inmiddels ben ik al jaren niet meer geweest, maar nog wel altijd trouw Micra liefhebber.

Op dit moment bezit ik nog een blauwe K11 1.0 S uit 1995 met de nodige aanpassingen (zie foto). De Micra heeft o.a. dubbele uitlaat, Viper Striping, 15" OZ wielen, getinte ramen, MS Design voorbumper (zat er nog niet op toen die foto gemaakt werd), Pioneer Subwoofer 350watt, Pioneer speakers, Pioneer versterker, Nissan Surround module, interieur in kleur van carroserie gespoten en altijd lekker... een schuif/kanteldak!

Inmiddels is mijn blauwe Micra een beetje op en er mankeert nu een hoop aan... Ik heb afgelopen maandag dan ook een nieuwe Micra gekocht uit 1999 met 32000km op de teller. Deze keer een zilver grijze.M'n nieuwe auto is nog aardig standaard, maar daar gaat snel verandering in komen. Weet niet of hij net zo extreem als mijn vorige Micra zal worden, maar er wordt in ieder geval aan verbouwd.

Hier 2 foto's van mijn blauwe Micra en van de nieuwe zilvere Micra.




[verwijderd door de beheerder]

Michiel

Ziet er goed uit, weet je al met wat je gaat beginnen om hem niet meer standaard te laten zijn?

Aimee

Als eerste komen er een paar dikke velgen onder... Ik zit alleen nog te twijfelen of ik voor 15" of 16" zal gaan. Ik heb altijd 15" onder mijn auto gehad, maar 16 lijkt me bruter! :D

Aanstaande zondag zetten we in ieder geval m'n installatie over, dus dan heb ik tenminste een beetje geluid erin. :)

Ook wil ik het liefst zsm een leuke uitlaat eronder! :D

micrasri

#3
Hoi Aimee
Echt lang niets meer van je vernomen. Leuk dat jij nog een micra rijd en vooral oude leden te ontmoeten. Je oude Micra vond ik Super. Een van de eerste met striping en dubbele uitlaat, nou ja alleen Filip was je voor ( uit belgie ) Misschien dat wij elkaar ergens op en meeting zien.
groetjes Heinz

Aimee

Hi Heinz,

Ja das een tijdje geleden he!! :) Ik weet inderdaad nog dat mijn Micra een van de eerste met die striping en dubbele uitlaat was. Tijdens meeting lagen er ook in eens allemaal mensen onder m'n auto haha! Allemaal ff kijken hoe dat in elkaar zat. :D

Als mijn nieuwe Micra een beetje af is, zal ik zeker nog een keer langskomen. Niet meer met Marc, want dat is inmiddels al een paar jaar uit. Maar het lijkt me leuk om weer eens wat oude bekenden te zien! ;)

Challenge

ziet er mooi uit dat zilvere kleurtje :duim:
En hopelijk ook leuk om eens een keer een meeting van ons te bezoeken :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Taxloss

ziet er goed uit, vind zilvergrijs altijd wel een mooie kleur, op de een of andere manier blijft dat chique.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...