Allereerste autootje! :)

Gestart door Lis, 13 januari 2007, 18:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lis

Afgelopen december 2006 m'n eerste auto gekocht. En om gelijk goed te beginnen, moest dat natuurlijk een Nissan Micra zijn!  8)

Stamt uit 1993. Versie 55 Beat. Motorisch nog geen problemen mee gehad en geen roestplekje te ontdekken!

Tot op heden nog niet heel bijzonder.
- Stoelhoezen erin gezet, bekleding was me iets te saai.
- Paar stickertjes erop.

Heb thuis nog andere pedalen liggen en een uitlaatsierstuk dus moet nog eraan gaan klussen, maar ja, dat is ook allemaal nieuw voor mij. ::)
Wil heel graag booskijkers, een spoiler(tje), andere wieldoppen en uiteraard extra speakers erin qua dat laatste zal ik dat niet zelf kunnen doen, dus weer afhankelijk van een maatje die beschikbaar is. Even wachten op de wat beter maanden qua weer, dan is kijken wat we eraan kunnen gaan doen.

Ben desalniettemin erg blij met m'n bakkie en kan het niet laten om soms toch even met een grote glimlach naar buiten te kijken als 'ie voor de deur staat.

Hierbij even 3 fotos:







Igor

Heel netjes!

Alleen zou ik zelf persoonlijk die Remus stickers weghalen :)

Lis

Citaat van: Igor op 13 januari 2007, 18:11:43
Heel netjes!

Alleen zou ik zelf persoonlijk die Remus stickers weghalen :)
Hehe, die stickers kwam ik op de Zwarte Markt tegen hier. Kwestie van even uitproberen. Merk trouwens wel dat er verschil is qua bestickering. Heb aan beide zijdes kleine vlammen zitten, die laten nu al los. Terwijl bijv. die Remus stickers nergens last van hebben...

Igor

Welke zwarte markt? Beverwijk?

aztec micra


Michiel


Lis

Citaat van: Igor op 13 januari 2007, 18:18:48
Welke zwarte markt? Beverwijk?
Ja, klopt! Is zowat om de hoek, hehe. Kon daar toch best leuke dingen vandaan halen.

Bedankt trouwens voor het welkom iedereen. Ik ga even het inschrijfformulier invullen. Goeie site, leuk forum, mooie club, lijkt me genoeg reden voor mij om lid te worden. :)

aztec micra

Citaat van: Lis op 13 januari 2007, 18:21:18
Citaat van: Igor op 13 januari 2007, 18:18:48
Welke zwarte markt? Beverwijk?
Ja, klopt! Is zowat om de hoek, hehe. Kon daar toch best leuke dingen vandaan halen.

Bedankt trouwens voor het welkom iedereen. Ik ga even het inschrijfformulier invullen. Goeie site, leuk forum, mooie club, lijkt me genoeg reden voor mij om lid te worden. :)

dat is helemaal geweldig

Igor

Citaat van: Lis op 13 januari 2007, 18:21:18
Citaat van: Igor op 13 januari 2007, 18:18:48
Welke zwarte markt? Beverwijk?
Ja, klopt! Is zowat om de hoek, hehe. Kon daar toch best leuke dingen vandaan halen.

Bedankt trouwens voor het welkom iedereen. Ik ga even het inschrijfformulier invullen. Goeie site, leuk forum, mooie club, lijkt me genoeg reden voor mij om lid te worden. :)

Ik woon in Heemskerk, vandaar dat ik t vroeg :)

Lis

Citaat van: Igor op 13 januari 2007, 18:23:51Ik woon in Heemskerk, vandaar dat ik t vroeg :)
Velsen-Noord hierzo. :)

MicraMuts

Hey gaaf autootje!! Welkom hier!  :duim: :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Challenge

ziet er goed uit. :duim:
en welcome too the micra club :duim: :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Micra_powerk10

I am only the driver..
Ford USA Mustang

marietje

Nissan in hart en nieren.

Lis

Bedankt allemaal. :)

Door die storm van de week zijn m'n vlam(metjes) aan de zijkant eraf...  :'( Nu toch sterk aan het nadenken over evt. tribal/vlammen erop te laten spuiten aan beide zijkanten. Iemand nog tips of ideeÃÆ'Ã,«n?