Mijn krijgertje!

Gestart door s_k, 22 december 2006, 01:12:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

s_k


TADAAAA!
Mijn tante wilde een Suzuki Vitara. Als ik voor haar een mooie Vitara vond, kreeg ik haar Micraatje. Chique vitara was zo gevonden en daar was mijn micra!
Verwaarloosd. 4 jaar lang niet onderhouden of gepoetst, maar wÃÆ'Ã,¨l rijdend en met APK. Zie hier de historie van zielig bakje tot glimmend bakje!
http://home.planet.nl/~kraft036/overig/micra/
Inmiddels aan gedaan
1. Vier nieuwe banden
2. Gaatje gelast
3. Carburateur nagekeken (gas bleef hangen)
4. Geluidje ingebouwd
Heb 'm nu sinds mei, staat nu bijna 159000 op de teller. Kreeg hem met 148000. Gaat hard!

Ben nu op zoek naar wat onderdelen (zie het te koop topic).

Ik heb nooit iets met japanse auto's gehad. De betrouwbaarheid kan ik niet ontkennen, maar ze deden me nooit iets. VÃÆ'Ã,³ÃÆ'Ã,³r de micra had ik een CitroÃÆ'Ã,«n ZX. Toen ik de Micra kreeg dacht ik dan ook "Snel verkopen en een leuk opeltje kopen". Toen ik 100 meter had gereden was ik om: Dit is geen Suzuki, geen Honda, geen Toyota... Dit heeft WEL karakter. Ik ben erg gek op mijn micraatje. Neemt niet weg dat als deze ooit de geest geeft dat er waarschijnlijk tÃÆ'Ã,²ch weer een fransoosje komt. Toch wil ik met deze micra de 2 ton halen, prestigeprojectje en dan in de autoweek komen.
Vandaar... Hoewel hij het misschien niet waard is, denk ik over een nieuwe koppeling en wil ik hem uiterlijk ook opknappen.

Hopenlijk kunnen jullie deze arme afgekeurde gast van 22 met een wajong uitkering daarbij helpen. Jullie snappen het: Low budget!

Ik spreek jullie!

Stijn.

Michiel

Welkom hier op het forum :)

Je Micra is een leuk begin voor een projectje. :duim:

nismo

met low budget franse auto rijden? onderhoud veel te duur voor :D

maar welkom, micra ziet er goed uit(op de foto dan iig)

Anti autostyle!!

Micra_powerk10

Hallo,

Ziet er netjes uit, ik weet niet wat je zoekt?? Heb van LM Velgen tot Armsteunen etc alles van de k10, Mijn email is micra_powerk10@hotmail.com heb ook nog sportstoelen?
I am only the driver..
Ford USA Mustang

mark_82

Citaat van: Micra_powerk10 op 22 december 2006, 14:27:16
Hallo,

Ziet er netjes uit, ik weet niet wat je zoekt?? Heb van LM Velgen tot Armsteunen etc alles van de k10, Mijn email is micra_powerk10@hotmail.com heb ook nog sportstoelen?


Hee... LM Velgen armsteunen kuipstoelen. Het komt me zo bekend voor  ::)

Marcella

En ik heb nog een achterbank die bij de kuipstoelen past. Dan is je interieur 1 geheel.....Wel zo mooi

s_k

Citaat van: nismo op 22 december 2006, 13:57:34
met low budget franse auto rijden? onderhoud veel te duur voor :D

maar welkom, micra ziet er goed uit(op de foto dan iig)
OP een flinke roestplek na ziet hij er ook goed uit. Foto is wel net na polishen, is inmiddels weer wat vaal.
En euh, don't get me started on french cars. Ik snoer iedereen die er iets tegen heeft de mond. De GSA uit '83 op onze oprit bewijst dat wel :D.
Sommige mensen hebben gewoon pech met bepaalde dingen, maar onze ervaringen met franse auto's zijn prima. Enige echt slechte ervaring hebben we met Jaguar en Mazda :)

s_k

Citaat van: Mystical Green ÂÃ,® op 22 december 2006, 17:28:41
welkom op het forum 2 ton moet te doen zijn mijne staat nu op 280000 km
Een K10!?

Erwin

:) Micra k12 1,2 80 pk :)

s_k

Knap :)
En dan ook nog een K12...
Even zien of ik jouw k10 kan vinden :D

MicraMuts

Hij heeft geen k10  :) (tenminste niet wat ik weet  ;D)

Mystical Green heeft een k10 en k11  :)


Welkom hier!!  :duim:  >:D

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

marietje

Citaat van: Micramuts op 23 december 2006, 00:56:10

Mystical Green heeft een k10 en k11  :)


Welkom hier!!  :duim:  >:D

Volgens mij heeft hij 2 k10's en een k11
een k10 super s en de k10 die eerst van marvin was
Nissan in hart en nieren.

Erwin

Citaat van: Micramuts op 23 december 2006, 00:56:10
Hij heeft geen k10  :) (tenminste niet wat ik weet  ;D)

Mystical Green heeft een k10 en k11  :)


Welkom hier!!  :duim:  >:D

Heb idd nog geen K10 :). Koop er misschien wel 1 binnenkort.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)