Aztec's Green Monster

Gestart door aztec micra, 26 november 2006, 12:05:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard

Wat voor soort achterlichten heb jij in jouw auto zitten :) Zien er erg leuk uit.
Micra ombouw begonnen!!

aztec micra

vandaag de andere wielen erop gegooid opde set die eronder zat komen 4 nieuwe banden omdatde andere versleten waren tevens word er maandag een xenon set aangeschaft en die ga ik dan volgende week inbouwen als hij bevaltkomt er op de andere auto ook een set xenon

Igor

Citaat van: aztec micra op 30 juni 2007, 21:38:22
vandaag de andere wielen erop gegooid opde set die eronder zat komen 4 nieuwe banden omdatde andere versleten waren tevens word er maandag een xenon set aangeschaft en die ga ik dan volgende week inbouwen als hij bevaltkomt er op de andere auto ook een set xenon

Xenon gaat je zeker bevallen ;)

aztec micra

zo heb vanavond de xenon set gemonteerd en idd ik moet zeggen er komt een hele bult licht vanaf kost wat moeite maar dan heb je ook wat al moet ik wel zeggen het aansluiten is echt zo simpel drie stekkers aan elkaar verbinden en klaar is kees daarna moet je nog even het kastje ergens monteren en klaar is kees ik heb foto's van het geheel alleen kan ik die nu niet op het net krijgen vanwege mijn kapotte laptop ik denk dat dit morgen wordt ik heb hier nu een normale xenon set in zitten in mijn micra komt een bi-xenon set te zitten dat houdt in dat ook het groot licht xenon is dat is bij deze set niet het geval

nu morgen nog even de stadslichtjes vervangen door ledjes en dan zien er die ook weer goed uit want die zijn nu nog geel (ik heb ze er momenteel even uitgehaald)

Igor

PIAA ledjes nemen idd. Bi-Xenon is geil Hoeveel K heb je? Ik heb 6000k.

aztec micra

Citaat van: Igor op 03 juli 2007, 08:41:42
PIAA ledjes nemen idd. Bi-Xenon is geil Hoeveel K heb je? Ik heb 6000k.

8000K

voor mijn auto wil ik de 12000 variant hebben omdat je dan richting paars licht gaat en dat past weer goed bij de auto

foto's komen nog steeds heb nog geen mogelijkheid om ze op de pc te krijgen

Challenge

Maarre zitten er nou ook nog bepaalde eisen aan de kleur van de xenon verlichting?
Dat je een boet krijgt omdat het te paars wordt of had ik dat nou verkeerd?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

aztec micra

weet ik niet voor zover ik weet is dit goedgekeurd staat ook op de site vermeld dat het wettelijk mag maar de kleur van het licht heeft met het aantal K te maken ik geloof dat 6000K wit licht is ga je lager dan wordt het geel ga je hoger krijg je eerst blauw dan groen en daarna paars

Igor

Tot 6000K is het goedgekeurd.

aztec micra

#54
dit staat op het net er wordt dus niet gerept over 6000k ofzo:

Mag ik zomaar een Pilotâââ,¬Å¾Ã,¢ xenon ombouwkit inbouwen?
Ja, de Pilotâââ,¬Å¾Ã,¢xenonkit is goedgekeurd en levert geen probleem op tijdens de APK keuring. Volgens de RDW:
â€Ã...“Auto's die af fabriek met Xenon verlichting geleverd worden dienen te zijn uitgerust met automatische niveau regeling en een wis was installatie op de koplampen. Echter voor het later inbouwen van Xenonverlichting gelden deze regels niet. De Rijksdienst voor het Wegverkeer heeft te kennen gegeven dat bij de APK keuring alleen gelet wordt op het lichtbeeld. Dit lichtbeeld veranderd na de inbouw van de Xenonverlichting niet omdat het brandpunt van de Xenonlamp in de bestaande reflector hetzelfde blijft.â€Ã,

tevens wordt er dit vermeld:

kenmerken van PILOT Xenon :


- tot 3x meer zicht (ong 250 mtr. Halogeen is 90 mtr)
- waterdicht
- dubbel afgeschermde bekabeling
- minder stroomverbruik ,35 watt (halogeen 55 watt)
- 2 jaar volledige garantie
- 8 x langere levensduur dan halogeen (bij normaal gebruik ca. 8 jaar)
- minder snel vermoeide ogen
- EEC,TUV, E11, ISO 9001:2000 goedkeuring
- luxe toevoeging aan uw auto
- zeer eenvoudig te monteren(plug and play
systeem)

aztec micra

hier wat foto's

de set




zo was het


het nieuwe stadslichtje (ledje)


de montage



het resultaat


hier nog met het oude stadslichtje erin




Challenge

Ziet er zeker heel kick uit :duim:
En je hebt er ook aardig wat veiligheid mee terug :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

aztec micra

Citaat van: Challenge op 03 juli 2007, 19:50:50
Ziet er zeker heel kick uit :duim:
En je hebt er ook aardig wat veiligheid mee terug :)

idd ik zie het zelfs overdag als ik achter andere auto's sta het is echt fel binnenkort komt er ook 1 in mijn andere micra

Challenge

He nou je toch zo bezig bent :)
Ben je hierbij benoemd als :vakkunig micrafanclub xenos inbouwstation.
kan je de mijne ook effe inbouwen :D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

aztec micra

Citaat van: Challenge op 03 juli 2007, 19:54:48
He nou je toch zo bezig bent :)
Ben je hierbij benoemd als :vakkunig micrafanclub xenos inbouwstation.
kan je de mijne ook effe inbouwen :D

geloof me het testen of het werkt (dat houdt in) je oude lamp eruit halen drie kabels inelkaar pluggen en vervolgens je lampschakelaar aan zetten, dat is 2 minuten werk het is echt plug en play. om vervolgens het in tebouwen en vast te zetten heb je nog zo'n nou 30-45 minuten per lamp nodig (bij ervaring gaat het denk ik wel sneller)

dus dat kan iedereen zelfs (zonder achterliggende gedachte) de dames onder ons