Mijn K10

Gestart door Marcella, 20 juni 2006, 21:18:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micra_powerk10

Anders kan ik je ook assisteren voorbumper 8boutjes enof moertjes en achter 6  >:D
Citaat van: mark_82 op 18 oktober 2006, 12:38:28
Was het gemakkelijk om die super s bumpertjes er op te zetten?

Mooie honda. De kleur vind ik echt super  8)
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Marcella

Bij ons was het wel af en toe even flink wringen, zeker met de skirts erbij, om het er goed op te krijgen....

Marcella

De mooie achterlichten voor de honda zijn niet doorgegaan  :'( Was de ochtend voordat ik ze ging ophalen, even naar de dealer gereden vanwege dat motorlampje dat bleef branden. Ze hebben m toen helemaal doorgemeten, want aan de lambdasonde bleek het niet te liggen, maar aan de computer..... Deze is stuk. Een nieuwe zou me 1200,- euro gaan kosten. Die jongen zag me vast al wit wegtrekken, waarop ik gelijk vroeg of Deijne niets zou hebben. Die had ie gelukkig al voor me gebeld en voor 150,- heb ik nu een andere. Als het goed is gaan ze m er vanmiddag voor me inzetten  :wave: Maar was dus wel blut, dus moest ik die jongen van die achterlichten afbellen helaas... Maar ja, er zal vast nog wel iets op nm pad komen....

Marcella

Citaat van: Micramuts op 19 oktober 2006, 23:49:16
Citaat van: Marcella op 18 oktober 2006, 15:46:58
Citaat van: Erwin op 18 oktober 2006, 12:08:26
Mooie wagen, die spoiler en die trekhaak houd je erop??

Is iig niet echt mijn smaak :P. maarja ieder zijn ding :)

Spoiler hebben we er juist opgezet, vond m juist erg gaaf, maar idd ieder zn smaak. Trekhaak laat ik er wel opzitten. Is wel es makkelijk... Hij is er ook makkelijk af te halen, maar vind het niet echt storend. Ik ga er wsnl toch geen dikke bumpers opzetten.


Misschien een zwarte dop erop, staat al weer heel anders :) wou dat ik een trekhaak had is indd wel makkelijk soms...

Dat is idd misschien wel een idee :)

Marcella

Mn micraatje staat weer voor de deur  :D 't wat wel weer even wennen met rijden, maar het blijft toch mn lievelingetje....  :) :wave:

Igor

Citaat van: Marcella op 20 oktober 2006, 08:16:30
De mooie achterlichten voor de honda zijn niet doorgegaan :'( Was de ochtend voordat ik ze ging ophalen, even naar de dealer gereden vanwege dat motorlampje dat bleef branden. Ze hebben m toen helemaal doorgemeten, want aan de lambdasonde bleek het niet te liggen, maar aan de computer..... Deze is stuk. Een nieuwe zou me 1200,- euro gaan kosten. Die jongen zag me vast al wit wegtrekken, waarop ik gelijk vroeg of Deijne niets zou hebben. Die had ie gelukkig al voor me gebeld en voor 150,- heb ik nu een andere. Als het goed is gaan ze m er vanmiddag voor me inzetten :wave: Maar was dus wel blut, dus moest ik die jongen van die achterlichten afbellen helaas... Maar ja, er zal vast nog wel iets op nm pad komen....

Damn, zie je toch dat de Nissan ECU's onverwoestbaar zijn!

Challenge

Citaat van: Igor op 01 november 2006, 10:48:46
Citaat van: Marcella op 20 oktober 2006, 08:16:30
De mooie achterlichten voor de honda zijn niet doorgegaan :'( Was de ochtend voordat ik ze ging ophalen, even naar de dealer gereden vanwege dat motorlampje dat bleef branden. Ze hebben m toen helemaal doorgemeten, want aan de lambdasonde bleek het niet te liggen, maar aan de computer..... Deze is stuk. Een nieuwe zou me 1200,- euro gaan kosten. Die jongen zag me vast al wit wegtrekken, waarop ik gelijk vroeg of Deijne niets zou hebben. Die had ie gelukkig al voor me gebeld en voor 150,- heb ik nu een andere. Als het goed is gaan ze m er vanmiddag voor me inzetten :wave: Maar was dus wel blut, dus moest ik die jongen van die achterlichten afbellen helaas... Maar ja, er zal vast nog wel iets op nm pad komen....

Damn, zie je toch dat de Nissan ECU's onverwoestbaar zijn!

Nope bij mij was ineens de 3e injector trap er uitgeklapt heb dus ook een nieuwe ecu moeten halen...
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Marcella

Nu ik weer in mn micraatje rond aan het scheuren ben, ben ik toch ook weer bezig met "hoe kan ik m nog leuker maken...". Nu kwam het bij me op dat het leuk zou zijn als ie aan de voorkant wat lager zou zijn. Het probleem is dat ik niet weet of dat mogelijk is, omdat ik bandenmaat 185/55/14 eronder heb zitten....Misschien iemand die daar al ervaring mee heeft???

Marcella

#68
Eventjes een paar snelle fotootjes van mn nieuwe aanwinst. Hij is echt behoorlijk luxe en rijdt ontzettend lekker :D!
De groene is van mij, die zwarte van mn vriend... Zal binnenkort wat mooiere foto's maken


[verwijderd door de beheerder]

Marcella

en nog 1...

[verwijderd door de beheerder]

MicraMuts

Mooie aanwinst! leuk bakkie!  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)