Mijn K10

Gestart door Marcella, 20 juni 2006, 21:18:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcella


Michiel


MicraMuts

Helemaal met iedereen eens  :)  :duim: :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Micra_powerk10

Citaat van: Micramuts op 06 augustus 2006, 23:19:38
Helemaal met iedereen eens  :)  :duim: :duim:

Mee eens ;)

Ziet er super uit
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Marcella

Zo, nu ook speakertjes in de hoedenplank, geluid is nu een stuk beter  :). Misschien nog een versterkertje erbij, merk alleen nu al als ik m wat harder zet dat mn achterruit trilt. Weet niet wat ie kan hebben, dus doe maar een beetje voorzichtig. En..... Super S stoeltjes erin  :D Heb die uit Utrecht gekocht (toch maar). Zien er een stuk beter uit dan die uit Twello. Heb er ook een achterbank bij, alleen die zit er nog niet in omdat het kliksysteem anders is, dus we moeten dat t.z.t. nog ff aanpassen. Het zit wel super zulke stoeltjes. En nog een voordeel.... Ik heb nu veel meer beenruimte, omdat ze dieper zitten. Ik hoef nu niet meer met mn benen wijt te zitten (klinkt ook wel raar zo).

[verwijderd door de beheerder]

Marcella

En de stoelen...

[verwijderd door de beheerder]

Marcella

Moet ze alleen nog ff een beetje reinigen. Van de week ff tapijtreiniger halen.

Heiko

ziet er mooi uit, mooie stoelen

Michiel

Je bent zeker goed bezig, wat is het volgende? Een turbo? ;)

Challenge

Ziet er goed uit :duim:,je merkt zeker dat je wel een stuk vlotter door de bochten kan zonder dat je opzij schiet of nie ???
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Marcella

Citaat van: Challenge op 20 augustus 2006, 20:43:41
Ziet er goed uit :duim:,je merkt zeker dat je wel een stuk vlotter door de bochten kan zonder dat je opzij schiet of nie ???

Jazeker!  :D Natuurlijk gelijk ff uitgeprobeerd  :) Ik zit erover te denken om er t.z.t. een 1.2 in te (laten  :-[) zetten en daar de nodige aanpassingen aan te doen. Ik denk dat je dan best een rap autotje krijgt. Maar dan moet ik eerst een goeie tegen het lijf lopen. Ik ga er voorlopig niet actief naar opzoek. Heb eigenlijk al meer geld uitgegeven dan de bedoeling was de laatste tijd.

Marcella


MicraMuts

hebben er meer last van  ::) aanstekelijk virus  >:D



Ziet er goed uit!! lijkt mij ook wel wat  :) leuk stuurtje trouwens!  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Marcella

TNX. Tis precies hetzelfde stuurtje als Marcel in zn K10 heeft zitten

Skunk

die speakers heb ik ook nog gehad in mijn eerste micra een k10 uit 1985 (dacht dat dit het bouwjaar was moet ik even opzoeken thuis) Ziet er goed uit. :duim: