Onderhoud/Service pakket

Gestart door MarcoRenkum, 04 november 2020, 17:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarcoRenkum

Weet iemand waar ik een compleet pakket met bougies, filters e.d. kan krijgen voor de k11?

Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

.maarten

Autodoc, brezan, Ferwerda, Winparts, de dealer.

Ja ze zullen het allemaal los hebben liggen en niet in een mooie grote doos met K11 onderhoudpakket erop. Maar het zijn zulke gangbare dingen dat je het bij zo ongeveer elke automaterialenzaak kunt krijgen.

richardwbb

Citaat van: .maarten op 04 november 2020, 18:07:57
een mooie grote doos met K11 onderhoudpakket erop.

;D ;D ;D

Nee, de automaterialenzaak zal het wel voor je kunnen opsommen, ik zou zelf even autodoc nemen en er vanuit gaan dat het een week duurt. Naast het onderhoudsschema in het werkplaatshandboek is er wel meer te onderhouden maar dan moet je naar het sleutelaarspakket gaan zoeken  :cheer:

MarcoRenkum

Inmiddels besteld.
Dank voor de reacties!


  • Oliefilter
  • Luchtfilter
  • Bougies
  • Brandstoffilter
  • Motorolie
  • Versn.bak olie

Totaal inclusief bezorgen €56,44 bij auto-onderdelen.nl

Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

richardwbb

Als ik auto-onderdelen.nl open dan krijg ik een lege website, klopt die link wel?

MarcoRenkum


Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

richardwbb

Oh ja dat is autodoc. Reken op minstens 5 dagen verzendtijd en het komt met GLS vanuit Berlijn. Mocht dit niet zo zijn dan verneem ik dat graag, want dit zou wel een uitkomst zijn.

Kwarkieboy

Citaat van: richardwbb op 09 november 2020, 19:52:55
Oh ja dat is autodoc. Reken op minstens 5 dagen verzendtijd en het komt met GLS vanuit Berlijn. Mocht dit niet zo zijn dan verneem ik dat graag, want dit zou wel een uitkomst zijn.
Vaak zit er lange levertijd op week of 14 dagen.

Het ligt er een beetje aan of de onderdelen prio zijn bij mij, als het kan wachten bestel ik bij Autodoc, lekker goedkoop

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

K11 '95
K11 Aztek '00