Nissan Micra k13 2012

Gestart door Carlooudemulders, 11 augustus 2019, 19:36:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carlooudemulders

Hoi allemaal. Heb me zojuist aangemeld bij de Micra club, want ook ik ben in het gelukkige bezit van een Micra. Sinds het behalen van mijn rijbewijs heb ik al redelijk wat Micra's 'versleten', hoewel dat niet helemaal het goede woord is. Want Micra's verslijt je niet, die geef je weer door aan de volgende generatie...... 'Micra's will never die!'
Mijn eerste auto was eigenlijk een voorloper van de Micra, een échte Datsun 100A  O0, met kenteken 44-RG-67. (Mijn vader reed ook Datsun, vandaar) Een jaartje of wat veel plezier van gehad, maar door omstandigheden weer verkocht. Nu nog steeds heel veel spijt van  :'( . Toen was voor mij de stap naar de Micra dus gemaakt, en sindsdien aan de Micra blijven hangen, en wil eigenlijk niets anders meer. (Alleen staat er nog weer een Datsun 100A op mijn verlanglijstje  ^-^) Micra's zijn, in mijn ervaring, gewoon betrouwbaar.
Nu ben ik in het bezit van een Micra k13 uit 2012, weer een super auto.
Alleen ontbreekt voor mij nog een trekhaak. Aangezien ze nieuw veels te duur zijn, ben ik al een tijdje op zoek naar een tweedehandse trekhaak, maar die vind je niet zo makkelijk. Mocht iemand er nog eentje in de schuur onder de werkbank hebben liggen... ;D
Gr. Carlo.

CountryRoads, take me Home!

.maarten

Welkom! Volgens mij hebben we nog niet veel leden met een K13.

Zo'n 100A is zeker leuk. Die zie je ook niet veel meer.