#club1000

Gestart door RoaldHoogvliet, 08 mei 2018, 13:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RoaldHoogvliet

Hoi!

Ik ben al enige tijd in het bezit van een account maar was er nog niet echt aan toegekomen mijn micra te laten zien.

Ik heb de micra van mitch overgekocht met de intentie deze verder af te maken en op te knappen.









Tot nu toe heb ik er weinig aan gedaan. Accu staat inmiddels achter de passagiers stoel door mijn toedoen, er licht een op maat gemaakte stereo in die wegens weightsavings in enkele minuten uit te bouwen is voor trackdays (zorgt trouwens voor een veel betere gewichtsverdeling dus vraag is maar of ik dat daadwerkeljk zou doen) welke ik met wat rondliggende speakers heb opgebouwd (koste me dus geen cent haha) en eveneens heb ik d1 sanko hoodpins geplaatst. Momenteel ben ik bezig om een led ver en breed straler achter de grill te installeren middels een alu frame. Ook ben ik bezig met een 1.3 motor voor meer power maar dan zal het club1000 tijdperk voor deze auto eindigen. Verder ga ik nog bezig met de lak want deze is slechter als de foto doet vermoeden helaas. Mettertijd hoop ik een nette, strakke en snelle race auto voor op de weg te bezitten.

De auto is voorzien van 6 punts rolkooi, verlaginsveren, ta technix schokdempers, 15" bsa lightweight wielen met daaromheen 205/50/15 hankook v12 evo's, shortshifter, brembo brakepads, sandtler kuipstoelen, sabelt 4 punts gordels, ltec stuur, led verlichting, toerenteller met shiftlight, powerfilter, enzovoort. Grootste deel van dit alles is gedaan door de vorige eigenaar.

Ik gebruik hem als daily en dat trekt toch wel het een en ander aan bekijks, zowel op de parkeerplaats als wanneer je ze voorbij kart in de bocht.

Dit is dus mijn micra

Gr, Roald

RoaldHoogvliet

Meer foto's volgen (ooit)

Kwarkieboy

Heey.

Welkom hier !
Leuk dat je deze wagen verder gaat bouwen.
Ik ben wel benieuwd wat er allemaal nog in de planning staat !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Jeroen330

Er staan leuke dingen op het programma!

micraSR


leuk dat je de micra hebt overgenomen!
Ben benieuwd naar je overige plannen

RoaldHoogvliet

Ik hoop hem van de zomer opnieuw te kunnen verven, heb een volledige micra voor plaatwerk staan dus dat scheelt alvast met schuren haha. Voor die tijd hoop ik nog van een 1.0 naar een 1.3 te kunnen switchen (welke ik reeds aangeschaft heb), een ledbar te installeren (spullen hiervoor heb ik ook al), het interieur een stuk netter te maken en misschien een ander dashboard of in ieder geval een aangepast dashboard omdat de huidige een beetje chaos is. Kom echter nog een bult tijd, een beetje geld en een helpende hand tekort haha

Eerst moet de homokineet vervangen worden want die liep heden week tot zijn einde en moet ik de bekabeling van mijn verlichting langslopen daar 1 koplamp knippert

Tyshur

Hoop plannen, ben je voorlopig nog wel even zoet mee!

Misschien is het je koplamptekker, die gesmolten is. Heb ik ook bij beide gehad. Nieuw stekkertje er aan solderen.
Nissan Micra 1.0 16v
1999 | 42.000 km

RoaldHoogvliet

Bedankt voor de tip! Zal er zeker even naar kijken!

micraSR

Je hebt trouwens wel behoorlijke banden eronder zie ik (205/50 R15)
195/45 R15 of 195/50 R15 is wat vaker toegepast wordt onder een micra.

Geen last van aanlopen van de banden tijdens sturen?

RoaldHoogvliet

Ja op moment een klein beetje, omdat de binnenkant van mijn spartborden een beetje loshangt, verder eigenlijk niet echt last van aanlopen gehad