Micra '98 1.3 16v

Gestart door PunchlineK11, 05 december 2017, 21:41:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PunchlineK11

Goedenavond,

Al een tijdje volg ik de forum sinds ik de micra rij, hier is ie dan :)





Betere foto's voeg ik later toe

Wat ik zelf nog er aan heb gedaan is een setje hoedenplank speakers en subwoofer/versterker setje gelegd en centrale-vergendeling ingebouwd.

Achterlichten en zijknipperlichten rode gefolie aangebracht

Ik denk er nog aan om de zij/voorruiten en achterruit lichtjes te tinten met folie :)

Arjan


PunchlineK11


Dino


PunchlineK11


PunchlineK11

Kan iemand me verheldering geven?
Ik heb een kabeltje besteld van obd1 naar obd2 nu als ik de kabeltje aansluit op de stekker en de Bluetooth unit aansluit, werkt deze niet op een of andere manier.

Ik heb het ook bij een maat zn micra geprobeerd zelfde geval.

Ik beschik over een laptop en een kabel dus, is Nissan DataScan eventueel een optie?

Groet,

Milo

Welkom hier, leuke Micra al zo. Kleurtje vind ik vooral tof O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

.maarten

Citaat van: PunchlineK11 op 06 december 2017, 09:02:22
Kan iemand me verheldering geven?
Ik heb een kabeltje besteld van obd1 naar obd2 nu als ik de kabeltje aansluit op de stekker en de Bluetooth unit aansluit, werkt deze niet op een of andere manier.

Ik heb het ook bij een maat zn micra geprobeerd zelfde geval.

Ik beschik over een laptop en een kabel dus, is Nissan DataScan eventueel een optie?

Groet,

Met een goede ondersteunde kabel en de juiste versie van Nissan dataacan kun je ze uitlezen.
Zo'n verloopkabeltje werkt alleen als de reader ook daadwerkelijk odb1 kan lezen en dat kunnen de meeste goedkope odb2 dongles niet.

PunchlineK11

Citaat van: .maarten op 06 december 2017, 09:43:38
Citaat van: PunchlineK11 op 06 december 2017, 09:02:22
Kan iemand me verheldering geven?
Ik heb een kabeltje besteld van obd1 naar obd2 nu als ik de kabeltje aansluit op de stekker en de Bluetooth unit aansluit, werkt deze niet op een of andere manier.

Ik heb het ook bij een maat zn micra geprobeerd zelfde geval.

Ik beschik over een laptop en een kabel dus, is Nissan DataScan eventueel een optie?

Groet,

Met een goede ondersteunde kabel en de juiste versie van Nissan dataacan kun je ze uitlezen.
Zo'n verloopkabeltje werkt alleen als de reader ook daadwerkelijk odb1 kan lezen en dat kunnen de meeste goedkope odb2 dongles niet.
Heb je toevallig een linkje waar ik zo een kabel kan bestellen?

Of een betere voorstel...

.maarten

Vraag Jeroen330 anders even welke kabel hij gebruikt. Hij leest ze vaker uit en kan je vast wel vertellen wat hij gebruikt.

PunchlineK11

Citaat van: .maarten op 06 december 2017, 10:11:17
Vraag Jeroen330 anders even welke kabel hij gebruikt. Hij leest ze vaker uit en kan je vast wel vertellen wat hij gebruikt.
Reeds gedaan bedankt Maarten

PunchlineK11

Hierbij nog een foto van de achterkant :)

jop

echt n gaaf kleurtje hoor, die zie je niet veel  O0

PunchlineK11

Citaat van: jop op 06 december 2017, 12:14:53
echt n gaaf kleurtje hoor, die zie je niet veel  O0
Thanks,

Kleur vond ik zelf ook een hele mooie daarom probeer ik het goed in de lak te houden door haar te verzorgen

Roadrunner

Welkom hier. Had iemand al gezegd dat het een lekker kleurtje is?
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.