Ford Focus ST

Gestart door Remy, 03 mei 2017, 20:20:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remy

Heel fijn dat er een afdeling is voor alles wat geen Micra is! Nu kan ik mooi mijn verhaal doen over mijn auto  ;D

Allereerst zal ik erbij vertellen dat ik uit een Ford familie kom. M'n vader heeft een aantal merken gehad en was uiteindelijk vooral van de Fords onder de indruk. Daar komt bij dat het hele gezin wel geïnteresseerd is in auto's, dus vandaar dat ik behalve autoliefhebber ook best wel Ford-minded ben. M'n eerst auto was een fiesta mk3 uit 1996. Nog geen jaar later een mk5 1.6 gekocht en daar heb ik wel wat upgrades op geplaatst. Milltek uitlaat, cold air intake, grotere remmen op de vooras, eibach veren, en nog een paar dingen.



Na een paar jaar wilde ik wat groters en snellers. Dus uiteindelijk een Focus ST gekocht! Heerlijke auto, en van zichzelf al erg leuk. Een vorige eigenaar heeft hem laten chippen zodat ie ipv 225, ongeveer 267pk zou moeten leveren. Zelf heb ik er een Milltek uitlaat onder gezet. Verder is hij nog origineel, en concentreer ik me vooral op het netjes houden ervan.




Met de Fiesta's ben ik lid geweest van de fiestaclub, met de Focus zit ik momenteel bij Ford Team Zuid Holland.

Luuukske

Ben je ook actief op carclean? Heb deze ST voorbij zien komen denk ik




Riesh

D8 ik me ook te herinneren Luuk
Micra Addict

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Die ST is wel gaaf! Mooi geluid zit er ook in die blokken.

Paapz0r

Mooie ST zo, dit kleurtje vind ik altijd ook wel gaaf!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Kwarkieboy

Mooie ST, hou wel van een fel kleurtje

Op die 2de foto staat de zelfde op de achtergrond. Die antraciet velgen zijn ook vet !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Jeroen330

Mooie wagens die ST's

Beenius

leuke bak! Ford is prima merk  ^-^

Die van mij heeft de 18" antraciet velgen, kwarkieboy.

Remy

Thanks allemaal!  O0

Ik ben niet actief bij carclean. Ben wel een poetser, maar niet actief op poetsfora. Maar ik heb heb hem nu 2 jaar dus misschien was dat de vorige eigenaar?

Wat velgen betreft, je kan veel kanten op met deze auto's. Die naast me staat met antraciet wielen, heeft ze alweer overgespoten. Nu zijn ze antraciet met oranje geloof ik. Valt nog meer op, voor zover mogelijk met zo'n kleur op je auto  ;)

Milo

Super dikke bak!
Ben zelf ook fan van de Fordjes over het algemeen en dan ook vooral de ST's  :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)