Milo's Gilera Citta

Gestart door Milo, 24 februari 2017, 20:14:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Volgende week donderdag dit leuk snorbrommertje ophalen  ::)



Een brommetje die ik al héél lang super leuk vind en graag wil.
Veel naar gezocht altijd, maar vaak erg duur en dan ook nog eens zonder kenteken...
Nu kwam ik er vd week eentje tegen voor €75 en het was nog dichtbij ook!

Vanavond wezen kijken en ja, het is moeders mooiste niet meer, maar de staat was prima.
Met oude benzine en lang stilstaan startte deze desondanks toch zonder enige moeite!
Géén kenteken! Maar voor €75 ga ik niet moeilijk doen...

Ik heb al contact op Facebook met iemand die er ook eentje te koop heeft.
Deze heeft een frame MÉT kenteken en loopt ook goed, maar het frame + onderdelen zijn kaal.
Dus dan neem ik die ernaast nog over en ga ik de 2 samenvoegen tot 1 en lekker opknappen, knutselen en een kleurtje geven  8)

Het plan is om de Citta er uiteindelijk als volgt uit te gaan laten zien:
(Wel zonder die gekke uitlaat, want motorisch ga ik er niets aan doen)



De meeste onderdelen wel gewoon zwart en de overige delen een ander leuk kleurtje.
Welke exact weet ik nog niet, dat is nog ver weg  ::)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Leuk .

En je jebt lekker wat te doen
Micra Addict

Joery-Joery


Milo

En vanavond opgehaald, kan niet wachten tot ik de andere met kenteken op kan halen en ermee aan de slag kan :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Beenius

Nie kapot te krijgen dat spul!

ReSp4wN

Haha had het pas nog met n maat van me over cita's  O0

Riesh

Micra Addict

Roadrunner

Citaat van: Riesh op 08 maart 2017, 20:56:14
Citaat van: Roadrunner op 06 maart 2017, 22:32:49
Back to the 90s!

80s zelfs al....

Ook goed. Maar toen was ik nog te klein om Cita's te spotten :p
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Milo

Citaat van: Riesh op 08 maart 2017, 20:56:14
Citaat van: Roadrunner op 06 maart 2017, 22:32:49
Back to the 90s!

80s zelfs al....

Of 70s zelfs... :P Want de bouw van deze zijn al begonnen in 71 ::)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

als dit het blokje is met 3 cilinderbouten, dan zit de uitlaatpoortin een onmogelijke hoek om 1 van die bouten heen. uitboren met boortje 16 levert erg leuke resultaten op
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 08 maart 2017, 21:44:39
als dit het blokje is met 3 cilinderbouten, dan zit de uitlaatpoortin een onmogelijke hoek om 1 van die bouten heen. uitboren met boortje 16 levert erg leuke resultaten op

Gaan we binnenkort achter komen, maar ga er motorisch weinig aan doen.
Hij gaat nu 30 en dat vind ik al hard zat op zo'n klein brommertje, met kleine wieltjes en zo een korte wielbasis :o
Deze gaat binnenkort uit elkaar om kennis op te doen en dan komt er snel eentje mét kenteken.
En dan eventuele onderdelen samenvoegen of deze paars/roze wat opknappen en doorverkopen.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Hier overigens een stukje film van een testritje wat ik Dinsdagavond heb gemaakt.
Oud beestje, moeders mooiste niet meer, maar tot dusver lijkt ie motorisch piekfijn in orde!

https://www.youtube.com/watch?v=Oud4QQ--LfA
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

K11-1.4

De broer van een vriend van me had zo'n ding met een grotere cilinder en een dubbele carburateur als ik het nog goed weet. Die ging als de neten! er moest zelfs zo'n strut tussen de tank en het zadel ivm. doorknikken.

En dat met die standaard remmetjes :o

Milo

Citaat van: K11-1.4 op 10 maart 2017, 09:33:43
De broer van een vriend van me had zo'n ding met een grotere cilinder en een dubbele carburateur als ik het nog goed weet. Die ging als de neten! er moest zelfs zo'n strut tussen de tank en het zadel ivm. doorknikken.

En dat met die standaard remmetjes :o

Jaa, dat zal een racer zijn geweest. Maar is niet wat ik er mee wil doen.
Ik wil er puur eentje om kennis mee op te doen en lekker aan te knutselen, op te knappen en uiteindelijk lekker op rond te kunnen "snorren".
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)