Ruby's groene Lupo

Gestart door Rubeeew, 29 november 2016, 16:06:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rubeeew

Zoals sommige van jullie al wisten, heb ik de Micra K12 weg gedaan!  :-\
In het begin voelde ik me hier heel dubbel over, nu ben ik meer dan blij dat die weg is!

Daarvoor in de plaats is gekomen...


Een donkergroene Volkswagen Lupo 1.4 16V!
Ja, helaas geen Micra. Ik kon er geen één echt goede vinden en vond stiekem deze lupootjes altijd wel erg aandoenlijk






Auto heeft 169.000 gelopen en is altijd dealer-onderhouden.
Plannen met deze Lupo:

-Verlagen (hoeft niet meer, is al gedaan: 30mm met Eibach veren!)
-Velgen opknappen
-Letters achterzijde verwijderen
-Logo zwart dippen
-Lampen tinten
-Misschien ooit donkere koplampen, voor nu vind ik deze wel mooi.

Ik ben er in ieder geval superblij mee, en ik post hier gewoon mijn updates op het gezelligste forum van NL

x
Ruby, 26071990, 6ft1, starwars, games, cars, makeup, otaku, psn: Rubeeew

Milo

Leuk wagentje! Kun je iets heel tofs van maken O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dino


Leo

ik hoop dat deze minder problemen hebt dan je micra. de 1.4 16v blokken van VW zijn niet echt top namelijk :(

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

K11-1.4

Geluk ermee! Het is gewoon mazzel hebben met een auto, maar deze lijkt netjes :)

Rubeeew

Citaat van: Leo op 29 november 2016, 17:56:33
ik hoop dat deze minder problemen hebt dan je micra. de 1.4 16v blokken van VW zijn niet echt top namelijk :(

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
So I've heard, Maar aangezien deze goed onderhouden is, en bekend is met carterventilatie probleem en ik hem ook goed ga onderhouden komt het wel goed :) een 1.0 was gewoon echt geen optie. Die is niet vooruit te branden op de snelweg. Anders had ik die wel gekozen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Ruby, 26071990, 6ft1, starwars, games, cars, makeup, otaku, psn: Rubeeew

Riesh

Ja daar istie dan.

Top dat je de nieuwe aanwinst hier ook showt.
Goed onderhoud en de carterventilatie in de gaten houden dan heb je hier nog jaren plezier van👍
Micra Addict

RubinvdLinde

Citaat van: Leo op 29 november 2016, 17:56:33
ik hoop dat deze minder problemen hebt dan je micra. de 1.4 16v blokken van VW zijn niet echt top namelijk :(

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Zijn opzich prima blokken voor de kleine modellen, pas als je er een golf mee wil voorttrekken begint de ellende met koppakkingen, versnellingsbakken etc. Zoals Riesh zegt preventief de carterventilatie schoonmaken en de slangen ervan op scheurtjes nalopen (dat probleem hebben ze volgens mij echt allemaal) dan heb je er een prima auto aan  O0 veel plezier ermee!

Kwarkieboy

Leuke wagen !
Veel plezier er mee


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Rubeeew

Ja precies Rubin, komt wel goed :) en ik rijd gelukkig niet allemaal mini-stukjes waardoor de mayo nog meer ophoopt. En dankjewel allemaal. Ben er erg blij mee.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Ruby, 26071990, 6ft1, starwars, games, cars, makeup, otaku, psn: Rubeeew

Rubeeew



Hele week ziek geweest, maar omdat ik me vandaag weer goed voelde. Logo's voor en achterzijde geplastidipt en de emblemen 'lupo' en '1.4' verwijderd. Mooi kontje zo :)
Ruby, 26071990, 6ft1, starwars, games, cars, makeup, otaku, psn: Rubeeew

Conodihno

Toch ziet zo een lupo er wel leuk uit. Klein, handelbaar en degelijk. Al is dat laatste een gokje :) in ieder geval weer lekker bezig zo.

Rubeeew

Citaat van: Conodihno op 05 januari 2017, 18:38:51
Toch ziet zo een lupo er wel leuk uit. Klein, handelbaar en degelijk. Al is dat laatste een gokje :) in ieder geval weer lekker bezig zo.
Zeker, ben er ook erg blij mee :) hij rijdt prima!
Ruby, 26071990, 6ft1, starwars, games, cars, makeup, otaku, psn: Rubeeew