Lisanka's paarse Monster

Gestart door Jeroen330, 18 juli 2016, 16:34:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

.maarten

Strak werk!

En best een leuk kleurtje. Zie je niet heel veel.

ReSp4wN

Mooi gefixt dat voorfront  O0

LisanSka

Helaas, ik was er nog niet  :'(

APK laten keuren en hij werd helaas afgekeurd. Mijn uitlaat bleek op twee verschillende plaatsen verroest te zijn (de uitstootmeting was daardoor ook niet in orde). Dus er moest een nieuwe tussenpijp en einddemper op gemonteerd worden. En er was ook iets met mijn remcilinder linksachter (het wiel draaide niet los van de grond). Dus weer een hele hoop dubbeltjes armer  :-\

Maarrr, hij is nu wel goedgekeurd en hij rijdt weer  O0

De banden waren nog een probleempje. Die had ik op aanraden van Jeroen bij Autobandenmarkt besteld. Levertijd 2-5 werkdagen. Prima zou je denken. Nee hoor, ook deze levering was vertraagd  ;D Heel gedoe nog geweest. Banden moesten nog gemaakt worden en zouden twee weken later aankomen. Dus ik bestelling geannuleerd. Ook dat was mis gegaan want ineens lagen er binnen 5 werkdagen toch 2 banden op de mat ??? Die zijn gelukkig weer opgehaald, want ik had ondertussen bij de bandenconcurrent twee banden besteld die wel de volgende dag geleverd werden en bij een aangesloten garage fijn voor mij gemonteerd werden.

Jeroen, echt super bedankt, je bent een topper! Ik kom volgend jaar graag terug  O0

Leo

toch fijn dat alles gelukt is en je weer een jaar apk hebt :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Mooi! APK ook weer gelukt!

Ben je er bij op 4 september?