De rooie van Danny

Gestart door Psydan, 02 juli 2016, 16:53:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Psydan

Ja ja, ik hoor jullie denken... ''Nu pas een topic openen?'', ''Weer een Micra?!'' ''Stop nou eens met van auto wisselen!''


Nou, de witte had ik mooie plannen mee maar nadat ik meer kilometers ging rijden wilde ik weer wat extra vermogen en wat meer luxe en veiligheid.
Tref ik het nou dat Marc net zijn auto te koop zet op dat moment.

Dus maar gekocht he...

Foto's van Marc:





Onderweg naar huis, en thuis.



Normaal gesproken vind ik het rood/oranje interieur walgelijk.... Maar in combinatie met de rode lak past het goed en stoor ik me er gelukkig niet aan.

Eerst mod: Eigen radio overzetten en hoedenplank en speakerkappen spuiten en setje Phonocar speakers erin die ik nog had liggen.




Ondanks dat ik hem van Marc kocht met bijna een vol jaar APK heb ik de auto toch naar Piet gebracht aangezien er wel wat kleine plekjes waren.
Eenmaal in Drachten achtergelaten stuurde Piet mij natuurlijk de horror foto's door. Toch erger dan verwacht en gelukkig optijd aan laten pakken.






En dit was de 'goeie' kant. :P
.....







Maar goed, alles zit weer dicht en Piet heeft gelijk die lelijke grijze dorpels mooi zwart gespoten dus ik ben happy :)




Plannen? Rijden...

Ik heb nog andere velgen liggen, ik heb nog een (onafgemaakt) schroefset liggen, maar ik heb het momenteel druk met andere dingen en weet niet of ik dat ook daadwerkelijk ook op de auto ga zetten.

Bedankt Marc voor het verroest barrel te verkopen aan mij! (Haha, Love you, weetje toch ;))

En bedankt Piet voor je magische vingertjes!

En ook bedankt Riesh die een omweg maakte naar Drachten om mij even op te pikken zodat ik mijn auto weer kon ophalen!

:mfc:
Do not underestimate what you will never understand.

ReSp4wN

Haha straks zijn alle micra's hier in omloop door piet gelast en heeft er geen 1 meer roest evahhhhh  ;D

Veel plezier ermee! Maar dat gaat vast goed komen haha

Roadrunner

Dikke bak Danny! :8

Roest valt nooit mee, dat blijkt hier maar weer, pff. Maar goed, Piet heeft hem gelukkig weer netjes dichtgeplakt. En zo'n zwarte dorpel staat ook veel beter.

Ben benieuwd of je er nog wat leuks mee gaat doen. Veel plezier ermee, blij dat 'ie binnen de club is gebleven!
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Milo

Blijft een leuk gebakje! Veel plezier er van Danny O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Was geen probleem om eventjes via de afsluutdijk naar Piet te rijden...
Micra Addict

Conodihno

Als die sluis het maar doet....

Leo

Danny veel plezier ermee.

Volgens mij is deze tegelijk met die van mij gemaakt wat een roest zeg.

Top werk weer van piet :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

K11-1.4

Jeetje, wat een roest inderdaad....
Zal die van mij toch eens van wat dichterbij gaan bekijken.
Errug gaaf in het rood en vind de velgen ook mooi :D
Veel plezier en geluk ermee!

PW-performance

Gelukkig heb ik al meerdere dorpels gelast van de micra's... :) Ik schrok niet zeg maar... ;D

Verder een nette auto Danny. O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

jop

zo'n gaaf bakkie he.. lekker bezig geweest  O0

Rubeeew

Mooie bak! Veel rijplezier :)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Ruby, 26071990, 6ft1, starwars, games, cars, makeup, otaku, psn: Rubeeew

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN


Herkieeee


Riesh

 :P

Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig...
Micra Addict