Groene Super S verkoop of sloop

Gestart door thieme, 26 juni 2016, 18:51:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thieme

Nu ik de micra van Woudam heb zit ik dadelijk alsnog met mijn Super S. Ik ben heel erg aan het twijfelen wat ik er mee moet doen want ik begin me echt haast schuldig te voelen als ik weer een super S moet slopen maar ik kan het ook niet over mijn hart krijgen om een "slechte" auto te verkopen.

Wat zijn de problemen:
- Roest rond het dakraam; waarschijnlijk moeilijk om zo te lassen dus het beste zou zijn ander dak erin lassen denk ik?
- Voorbalk zit toch een gat in ondanks dat ik dacht daar goed op gelet te hebben bij de koop.
- Helemaal rechtsachter bij de wielkuip dat stuk is rot
- Kachelmotor slecht (had al doorgebrande weerstand bij koop en andere weerstand brandde ook binnen een maand weer door)
- Afdichting raam bestuurderskant. Loopt water in de deur en als resultaat is het deurpaneel ook erg slecht. Bijrijderskant heeft dit iets minder.
- veel krasjes etc. op de auto
- paar kleine roestplekjes/gaatjes in bodem en dorpels her en der
- Als de auto op wielen verkocht moet worden zijn waarschijnlijk al 2 banden APK afkeur (setje velgen die onder de gele super S vandaan komen)
- APK tot augustus


Voor de rest rijdt de auto eigenlijk heerlijk en de motor met 169K is ook nog helemaal goed en heeft genoeg pit.
Enigste wat dus een beetje verkoopbaar is aan de auto zijn de motor + versnellingsbak, trekhaak (als ik deze niet ombouw) en de bumpers. Voorstoelen neem ik dan waarschijnlijk weer mee naar de nieuwe auto.

Leo

Dit moet in het tekoop gedeelte ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Is meer aan vraag voor advies dan een echt verkoop topic maar denk dat ik het antwoord al weet. Micrasloperij Thieme -.-'

Dino


Riesh

wat wil je voor het complete hok ?
Micra Addict

ReSp4wN

Citaat van: thieme op 26 juni 2016, 21:42:18
Is meer aan vraag voor advies dan een echt verkoop topic maar denk dat ik het antwoord al weet. Micrasloperij Thieme -.-'

Ik zie het meer als micra verzamelaar hoor haha.

thieme

Citaat van: Riesh op 26 juni 2016, 21:54:34
wat wil je voor het complete hok ?
Goeie vraag Riesh ik heb geen idee wat redelijk is en ligt eraan hoe ik hem weg doe want bijv. de super S stoelen wil ik wel overzetten ^^

Citaat van: ReSp4wN op 26 juni 2016, 21:55:45
Citaat van: thieme op 26 juni 2016, 21:42:18
Is meer aan vraag voor advies dan een echt verkoop topic maar denk dat ik het antwoord al weet. Micrasloperij Thieme -.-'

Ik zie het meer als micra verzamelaar hoor haha.
Ik heb nog nooit een auto doorverkocht al mijn oude micra's heb ik gesloopt  :-[ :-X

Leo

Dan zou ik eerst maar beginnen met alles over te zetten op de goeie micra en dan kijken wat overblijft

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2