MarkW's K11

Gestart door MarkW, 04 juni 2016, 14:38:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarkW

Even een auto topic maken.  O0

Zo kocht ik hem dus, met wat nu de winterwielen zijn.



Het eerste wat ik gedaan heb is er een radio in gezet die ik nog had liggen. :) Binnen kort wil ik hier een andere radio in hebben met DAB+, iPod bediening en bluetooth.


Trekhaak vond ik niet mooi, dus eraf met dat ding.


Nieuwe mattenset erin. Een hele verbetering met de rommel die er in lag. :D

MarkW

Klein modje. De originele knop was niet zo mooi meer.

Standaard telefoon houder, geweldige functie. Gebruik hem super vaak ;D



Riesh

Mijn vrouw gebruikt die plek ook als telefoonhouder voor de navigatie.
Ikzelf klem de telefoon tussen de asbak en de koplampverstelling
Micra Addict

Conodihno

Deed ik ook op de asbak. Lukt iets minder goed nu met een groot scherm en bochtjes.....

MarkW

Vandaag mijn nieuwe radio ontvangen. M'n vriendin heeft deze week de Micra mee omdat de airco in haar auto het niet doet, dus ik moet nog even wachten tot ik hem in kan bouwen. O0

Mooi betaalbaar apparaat met Bluetooth, iPod ondersteuning en DAB+. ;D

micraSR


MarkW

Na een paar honderd kilometer met de Micra, is mijn vriendin helemaal om. (heeft nu een Corsa) Als ik weer een keer iets anders zou willen, dan wil zij de Micra wel hebben. Hij is lekker vlot, zegt ze, en ook de cruise control bevalt erg goed. ;D :wave:

Riesh

Micra Addict

MarkW

Jazeker. Setje van €149 zelf erin gehobbybobt. En werkt als een tierelier.  O0

Ik zit dagelijks naar en van het werk +/- 50 km op 80km/u wegen, en daar is dat toch wel heel relaxt rijden.

Riesh

Tell me more.
Houdt deze de snelheid ook goed vast met tegenwind, heuvel op etc?.

Merk/type?
Micra Addict

MarkW

Hier een foto van de bediening van de cc. Mooi zonder boren of zagen. Kan eventueel zonder dat je er iets van ziet weer terug naar origineel.

MarkW

Deze is het. (ik hoop dat de link werkt)

https://www.conrad.nl/nl/waeco-ms-50-magic-speed-cruise-control-851329.html?WT.mc_id=gshop&insert=8J&gclid=CjwKEAjw7e66BRDhnrizmcGc8VcSJABR6gaRlIgER5vsKN1Ds5Fp9YjL8MemI-pWVe2x4-bkGbl1QRoCxcLw_wcB&tid=211354628_36781147988_pla-204065013668_pla-851329&WT.srch=1

Ik heb er nagenoeg geen problemen mee. Hij heeft 2 keer gehad dat ie zomaar langzaam in snelheid daalde maar daarna deed hij het gewoon weer. Geen idee wat er aan de hand was.

Tegenwind en heuvels gaat prima. (zit natuurlijk wel een limiet aan.) Maar van 30km/u tot 160 km/u doet hij het gewoon. Daar onder en boven heb ik niet geprobeerd.  ;D

Riesh

Thnx. Waeco staat idd wel goed bekend.
Micra Addict

chiba_kun

Cool cruise control in de Micra, dat is lekker!

MarkW

Inmiddels de nodige uurtjes gereden met de nieuwe radio en hij werkt erg fijn. Erg goed geluid in combinatie met de originele speakers.

Maar iets meer bas is ook wel lekker af en toe, dus vandaag de subwoofer in de Micra gelegd. Deze lag eerst in de Primera. Later in de Skyline in een andere kist (omdat die kofferbak super klein is). En nu dus weer terug in de originele kist in de Micra.