Time attack K11

Gestart door Evw, 24 mei 2016, 22:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Evw

Dit jaar 2e seizoen Time attack.
Lowbudget racen met een fantastisch sturende Micra.
2.21 al snelste rondje op Zandvoort.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Leo

hey daar is de banaan weer.
blijft een gave micra en een mooie ronde tijd O0

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Psydan

Hey wat leuk dat je je hier aanmeld! Voordat jij de auto overnam van Lucas heb ik er nog een tijdje in gereden en daarvoor was hij in bezit van Jordy ook hier van het forum. Jordy heeft uiteraard alles eraan gedaan, ik heb alleen maar gereden. Haha
Do not underestimate what you will never understand.

Evw

Erg leuk. Ik heb er dan ook bijna niets aan gedaan, kooi er in semislicks er onder en gaan.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Dino


Conodihno

Welkom, rap karretje.

ReSp4wN

Welkom, wat zit hier allemaal voor onderstel aanpassingen en schroefset enzo onder?

Psydan

Aangepast Corsa B schroefset en een omp VPB voor boven.
Do not underestimate what you will never understand.

chiba_kun

Held!!

Ik vind het echt leuk wat je doet met je Micra.

Evw

haha. Held is wel een beetje teveel eer.  Maar wat kan er mooier in het leven zijn, dan wanneer je met dit autootje, een Subaru impreza of iets dergelijks in de bocht op zijn kont kan blijven zitten duwen, dat ze dan bocht uit bij je weg rijden oké, rechtuit gassen kan iedereen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

micraSR

leuk bakkie, hoeveel pk zal die nu hebben denk je? En wat ik me af vroeg, heb je tijdens het racen last met remmen ivm de trommels achter? of valt dat wel mee..  :)

Roadrunner

Hé, daar is het gele monster! Leuk om de circuit foto's te zien.

Met zo'n lichte, relatief 'neus-zware' auto hebben je achterremmen het sowieso niet zo zwaar.  Met een paar fatsoenlijk afgestelde trommeltremmen kom je een heel eind.

Het is een mooie upgrade, vooral qua onderhoud. Maar voor de prestaties zou ik ze niet bovenaan m'n lijstje hebben staan.

Just my 2 cents :)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Evw

Ik weet het niet zeker, maar verwacht iets van 100 pk, remmen gaat goed, vooral voorremmen doen het goed, rempunt op rechte stuk Zandvoort voor de Tarzanbocht zit tussen de 100 en 75 m


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Evw

[IMG]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160525/44ab8d5cfef11f7eebedc037c9418f04.jpg[/IMG
En in veel bochten tilt hij zijn achterwiel op dus moet ik het zoiezo van de grip aan de voorkant hebben.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Evw




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk