MarkW's R32 en N16

Gestart door MarkW, 05 mei 2016, 21:46:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarkW

Voordat ik de Micra kocht reed ik dagelijks met een Skyline R32 uit 1991. Beetje onzuinig, maar ik hoefde dan ook niet veel kilometers te maken. Maar nu moet ik heel wat meer kilometers rijden.

Laatste tankbeurt met de Skyline had ik 1 op 9,2 gereden (best zuinig voor zo'n ding). En ik gooi er als het even kan competition 102 in, a €1,87 de liter. De laatste tankbeurt met de Micra had ik 1 op 16,7 gereden op 95 a €1,45 de liter, dus ja, reken maar na waarom ik de Micra gekocht heb. ;) Met het aantal kilometers die ik inmiddels met de Micra heb afgelegd, heb ik de Micra ook al terug verdient ten opzichte van de Skyline.  O0

Dus van daily biatch naar weekend warrior.  >:D

Mijn R32. :)


Riesh

Heel begrijpelijk, maar een R32  blijft toch ook wel een feest :)
Micra Addict

Leo

Blijft een hele mooie skyline :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Nice!

Verstuurd vanaf mijn HM 1SW met Tapatalk

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MarkW

Mijn vriendin had een Opel Corsa. Deze is total loss gereden. En om hem weer een beetje netjes te krijgen ging dat een hoop tijd en geld kosten. Oftewel, gewoon weg met dat ding. We hebben besloten dat zij mijn Micra gaat rijden. Ze zit vooral in de stad, dus dan is een Micra ideaal. We zijn ook verhuisd waardoor ik veel snelweg kilometers maak. Daarom ben ik gaan kijken naar een maatje groter; een Almera.

En dit is hem. Hij was eigenlijk te duur, maar ik wilde perse deze uitvoering.







Maar omdat bovenstaande foto's al weer een hele tijd geleden gemaakt zijn, hier een foto van hoe de auto's er nu bij staan.



Oh ja, en winterwieltjes natuurlijk.


Riesh

wat is dit voor uitvoering dan? ik vind hem wel erg mooi.
Micra Addict

MarkW

Het zou een Ambience uitvoering zijn met de spoiler als achteraf accessoire. Maar als je op Marktplaats zoekt op Ambience staan er ook een hoop kale uitvoeringen op, dus het is een beetje vaag. Je moet voor de juiste uitvoering echt de foto's bekijken.

Riesh

Daar heeft Nissan helaas wel vaker een handje van, dat gerommel met uitvoeringen
Micra Addict

MarkW

Ik denk dat het ook een beetje te maken heeft met de hoeveelheid moeite die iemand doet om een advertentie te maken.

MarkW

Gisteren weer lekker een stukje getoerd met de Skyline. Ik wilde eigenlijk wachten tot volgende maand, maar het weer was zo mooi dat ik de schorsing van de Skyline gisteren maar vast heb opgeheven. ::) Met een beetje hulp van een extra accu was het starten en lopen. Motor loopt mooi rustig en alles werkt nog steeds naar behoren. Op de automatische stand van de ruitbediening na dan, maar dat mag de pret niet drukken. Hij is tenslotte al dik 26 jaar oud. ;) Geen rammeltjes of kraakjes, dus helemaal blij. ;D

MaStErTuNeR Q

Minder tekst en meer foto's van de skyline!😊😊😊

MarkW


Riesh

Blijft dik zo'n Skyline
Micra Addict

Kwarkieboy

Die is dik !

Mooie Almera ook :D
K11 '95
K11 Aztek '00