Supers gespot!

Gestart door GuidovanVliet, 30 april 2016, 11:46:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


thieme

En gekocht! ik kan bijna een sloperij beginnen joh!
Bedankt voor de spot

Riesh

Micra Addict

jasperdut

mooi thieme. als je hem voor onderdelen hebt...ik heb wel belang bij de bumpers

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

don't need a big car to have fun driving it!!
micra 1.0 '97. geel metallic.

thieme

Citaat van: jasperdut op 01 mei 2016, 08:21:51
mooi thieme. als je hem voor onderdelen hebt...ik heb wel belang bij de bumpers

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk


Ik moet nog even naar de algemene staat kijken en hoe erg hij in de kreukels ligt. Als het een deur vervangen is en je hebt dan weer een goeie auto lijkt het me zonde om hem te slopen al verwacht ik wel dat precies dat gaat gebeuren.
Bumpers wil ik best voor je reserveren maar ik kom nog steeds een mistlicht te kort ergens.
Die van mijn groene super S is linksvoor de lamp helemaal kapot en nu heb ik dadelijk 2 andere super S bumpers maar dat is ook zonde om die incompleet te verkopen.

Riesh

de rechter ook verwijderen, probleem opgelost :P
Micra Addict

GuidovanVliet

Kan je die mistlampen niet gewoon bij de dealer bestellen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

thieme

Citaat van: GuidovanVliet op 01 mei 2016, 13:01:50
Kan je die mistlampen niet gewoon bij de dealer bestellen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Als dat zou kunnen verwacht ik dat ze ook wel ergens online hadden moeten staan

Citaat van: Riesh op 01 mei 2016, 12:47:00
de rechter ook verwijderen, probleem opgelost :P
Ja dat kan natuurlijk ook maar persoonlijk heb ik het liever werkende en mijn potentiele bumperkopers waarschijnlijk ook :D

Heb de auto opgehaald samen met mijn broertje (en die heeft hem nu mee naar huis dus geen foto's) maar het wordt een slopertje, dorpels en front lekker krokant nog wel een extra verassing hij heeft ook airco. Heb mijn broertje gevraagd om te kijken of die het doet maar er komen dus misschien nog bruikbare airco delen vanaf.

Eerste winst is in ieder geval al binnen er zat voor nog ~€20 benzine in en er lag 10 eurocent in de deurbak :P

GuidovanVliet

Mooi meegenomen! Had hem bijna zelf gekocht mis me micratje toch wel


Sent from my iPhone using Tapatalk

thieme

#9
Deze heeft toch wel wat werk nodig hoor moet je je niet in vergissen. Voor de prijs kan het in principe wat lijden maar je praat over roest, die kapotte deur en nat blok aan de onderkant om te beginnen.

jasperdut

ik zou de bumpers ook zonder de mistlampen wel willen hoor.dan maak is de gaten dicht tot ik de lampen op de sloop oid vind. ze hebben ieg de goede kleur al!! pm me maar als je het er ooit aan toe hebt. ik heb geen haast...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

don't need a big car to have fun driving it!!
micra 1.0 '97. geel metallic.

thieme

Citaat van: jasperdut op 01 mei 2016, 22:32:39
ik zou de bumpers ook zonder de mistlampen wel willen hoor.dan maak is de gaten dicht tot ik de lampen op de sloop oid vind. ze hebben ieg de goede kleur al!! pm me maar als je het er ooit aan toe hebt. ik heb geen haast...

Dat is mij ook prima je zou ze dan in principe van het weekend al kunnen komen halen. Eventueel ook nog interesse in de spiegels in kleur?

jasperdut

pb!



Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

don't need a big car to have fun driving it!!
micra 1.0 '97. geel metallic.