Mijn nieuwe daily

Gestart door Jordy2000SRI, 19 april 2016, 23:03:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jordy2000SRI

Na het verkopen van mn 160sr moest er een leuke goedkope daily komen, en wat komt er dan. Een k11 natuurlijk. Een hele nette SRI van een bekende van mij. 100.000 km ervaring en paar jaar terug opnieuw gespoten. Kortom een zeer strakke k11 waar ik ook zeer blij mee ben.







Ondertussen is dit alweer wat schoner als op de foto:



Samen met mijn andere racemonster:



Plannen heb ik er niet mee, gewoon mee rijden en hem laten zoals hij is. Het andere project is al gek genoeg O0
Haas en co;D

chiba_kun

#1
Nette K11 Jordi! Dat deze recent opnieuw gespoten is, is alleen maar mooi. Juiste grille zit er ook al in. Top.

Was deze K11 nou eerst van Walter? (en m.a.w. heeft hij die mooie K12 nou gekocht? :) )

Riesh

Mooie groene K11. Staat er netjes bij hoor
Micra Addict

Herkieeee

Die rode spiegels vind ik niet eens zo gek staan!

Leo

leuke K11 jordy, lak ziet er goed uit zeg, maar waarom die rode spiegels ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Jaloers op shiny verse lak! :-)

Jordy2000SRI

Ja klopt Marco, we hebben onze bolides geruild. Rode spiegels zitten erop omdat het kan, en omdat ik en de vorige eigenaar vooral het er gaaf uit vinden zien
Haas en co;D

Jordy2000SRI



Nog even voor het leuke een uitlaatsierstuk erop gelast
Haas en co;D

chiba_kun

Cool!!

Leuk dat Walter nou in jou 'oude' K12 rijdt. Jammer voor John dat het die zeer mooie K12 (die in de showroom staat) het niet is geworden. (wat een prachtige wagen was dat ook)

Jordy2000SRI

Zojuist onze micra's weer even netjes gemaakt. Super S was weer aan een nieuwe apk toe en kwam op een lekke kogelhoes na uiteraard weer zo door de apk heen!











Ook ben ik afgelopen zaterdag met mn andere speeltje op de testbank geweest om hem na de rebuild van de motor eindelijk te laten mappen. Het resultaat is goed te merken en ben er zeer tevreden mee. (329pk en 430nm) dit is gedaan bij ACE motorsports.











Haas en co;D

Herkieeee

Ik blijf die rode spiegels met dat groen toch dik vinden

Leo

Erg nette pk's jordy :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thom-micra

nette result van de dyno jordy!
Goed bedrijf die Ace, m'n kamaraad heeft er zijn evo 3 bak laten bouwen met rechte vertanding. kwaliteit daar!



chiba_kun

Mooie update! De Micra's staan er onverminderd netjes bij en de Impreza die heeft nu wel serieuze pks erbij. :)

Taxloss

Mooi foto's hoor! Ziet er goed uit
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...