nissan micra 1984 k10

Gestart door faabberg, 06 maart 2016, 17:07:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

faabberg

sinds vorige week eigenaar van een jonge klassieker, automaat. zuipt wel een hoop vind ik! moeten nieuwe schokbrekers achter onder en als dat gebeurd is en hij rijd nog goed, wil ik hem verlagen ,mooie kleine velgjes, jdmstickerbombs, spiegels langs motorkap. cbr600 cab aan te raden??
gr Fabian

faabberg

zo moet tie worden, en met 56k op de teller moet het wel goed komen, goed onderhouden autotje alleen slecht schoongemaakt en het vocht met dit weer geeft afentoe problemen!

thom-micra

lijkt me nog steeds tof om te hebben zo'n k10.
heerlijk oldschool
fender mirrors inderdaad, laag met paar retro japanse wieltjes. perfect!



faabberg

ja he, ja moet zeggen rijd ook gewoon echt lekker , goeie stoelen dun stuurtje, automaat schakelt soepel, en idd low tuning

Weazel

K10 '92

Leo

Welkom fabian veel plezier met je k10.

Wat is het verbruik aan de pomp ?
De k10 heeft een 42L tank.
De vlotter is totaal niet nauwkeurig en hij heeft geen tanklampje.

Ik reed op de trip meter en ging om de 400 km tanken (dan ging er zn 30L in)

Ik tankte steeds 98 dat vind ie erg lekker en een onderhouds beurt kan de motor heel erg warderen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Welkom hier. De automaat Micra's staan er idd om bekend (veel) meer te zuipen dan de niet-automatische Micra's.

Ben verder benieuwd naar je plannen!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

faabberg

hallo allemaal, ja 350 400km haal ik net op een tank! Dat vroeg ik me eigen ook af ja de vorige eigenaar tankte altijd 95, maar bijv v power of idd 98 is dat niet beter ?

Roadrunner

Welkom hier. Leuk zo'n oude k10!
Ben benieuwd wat je ermee gaat doen.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Gekke Gerritje

Altijd leuk zo'n K10 sprekend uit ervaring, gelijk 1 van de oudste op het forum.

Idd, bougies en kabels, filtertjes e.d., kleppies stellen en de carburateur eb alle slangetjes eens nalopen zal ze heerlijk vinden.

Dino


faabberg

alvast een simpele tuning,

Weazel

K10 '92

faabberg

dank je, blijft alleen bij dit spatbord anders word het teveel denk ik.

faabberg

#14
 velgen donkergroen geverfd