Mijn micra k11 1.4 2002 :)

Gestart door K11-1.4, 23 november 2015, 17:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun

Tjonge, dat is echt mazzel! Vooral met die kmstand.

K11-1.4

Ja echt wel, helemaal voor het geld. Was alles bij elkaar 6 tientjes kwijt.
De ruitenwissers werken weer naar behoren, tellerbakkie zat er uiteraard binnen 5 minuutjes in (wel wat lampjes moeten vervangen) en soundboard hangt er ook al in.

Mooi gemaakt zodat mijn DLS X-program speakers gewoon op de originele bedrading van de hoedenplank aangesloten zit. Heb de hoedenplank wel eerst met action matzwart gespoten waardoor hij er nu als nieuw uit ziet :)

De achteraf ingebouwde tweeters van voor gaan naar achter en voor komen dan de originele micratweeters. Ik wil voor trouwens ook gaan aansturen over de versterker aangezien achter nu zijn volle potentie gebruikt en voor gewoon niet hard gaat...

Verder bladdert de lak lekker verder en begint nu ook ergens in die dakgoot op een random plek  :'( Zo jammer omdat hij verder gewoon erg netjes is.

Hij begint voor en achter ook wat te rammelen dus zal verder ook de ophanging gaan bekijken op speling. En hij kraakt nu al heel lang als ik (met name ver naar rechts) stuur. Het zijn niet de draailagers omdat hij lekker soepel stuurt zonder geknak oid. Het is echt alsof je een soort snaar opspant, zo'n soort geluid. Heb ooit iets gelezen over het stuurhuis dat gesmeerd moet worden dan, maar kan het compleet mis hebben. Suggesties?

Riesh

Micra Addict

K11-1.4

Haha de tweeters die achter zitten gaan weg (die zijn kapot), die nu voor zitten komen achterin want die zijn nog goed (zijn van het merk inphase) en de originele komen uiteraard voorin waar ze horen. Nou zitten er in de deurspeakers ook al tweeters maar die hoor je niet door de positie. Dus in principe gewoon 4 tweeters :)

K11-1.4

Plannen voor de komende tijd :
Opknappen. De micra is nogal gehavend dus heb besloten om de voor- en achterbumper, spatbord rechtsvoor, achteeklep en de motorkap te gaan spuiten. Motorkap zal alleen plaatselijk zijn bij de grilletjes omdat de lak daar afbladderd.... heb ik weer wat te doen 😄 Als er iemand toevallig voor weinig een van die onderdelen schadevrij in KL0 heeft liggen is dat alleen maar beter maar geen noodzaak!

Zal binnenkort foto's posten van de hoedenplank en tweeterraamstijlen, gewoon omdat t kan :)
Wil tevens de voorste speakers ook mee gaan pakken over de versterker, denk dat dat veel verbetering brengt.

Herkieeee

Ik heb nog een setje originele speakerroosters voor de hoedenplank liggen, voor die OEM look;)

K11-1.4

Haha, die heb ik al! Laatst uit een sloper gehaald samen met de tweeter raamstijlen en toerentellerbak :)

Herkieeee


K11-1.4

Was op de sloop om 2 stukjes kabel met stekker te halen zodat ik niet in de tweeterdraadjes hoef te knippen, wil voor namelijk ook over de versterker gaan zetten. Mn vriendin was mee en zoals de meeste vrouwen had ze even een spiegel nodig, maar mijn skeere micra heeft natuurlijk alleen in de bestuurderszonneklep een spiegeltje zitten. Daar mooi de zonnekleppen uit een luxury gescoord, dus nu aan zowel de bestuurderskant en bijrijderskant een make-upspiegel :) Tevens mooie instapstrips gevonden!


Riesh

Kijk eens aan. Goed bezig.

Die instaplijsten zien er ook goed zo
Micra Addict

K11-1.4

Jaa dit was weer leuk zo! Greep van de week helaas naast de almera velgjes, maar zal ook wel weer komen 😄 In de tussentijd maar wat andere dingen dan 💪🏻

.maarten

Die lijsten staan hem goed.

Roadrunner

Da's een mooie vondst. Erg netjes.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Dino


Riesh

Citaat van: K11-1.4 op 16 april 2017, 08:31:57Greep van de week helaas naast de almera velgjes.....

Sorry🙈
Micra Addict