Mijn micra k11 1.4 2002 :)

Gestart door K11-1.4, 23 november 2015, 17:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herkieeee


Patjeeee


Riesh

Ik verklaar je niet voor gek. Dit ziet er gewoon super uit
Micra Addict

Milo

Gaaf zeg, mooi hoe het zo kan opknappen!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

netjes gedaan zeg :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Roadrunner

Goed bezig.
Vorig jaar ook eens onder de kap gepoetst. Stoomreiniger is helemaal luxe natuurlijk maar een stapeltje doeken en Dasty doen echt wonderen.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

K11-1.4

Ja zeker weten, wij hebben sinds kort een Karchertje, klein apparaatje die oorspronkelijk voor het reinigen van de trap (tapijt) was. werkt voor de auto's ook perfect, en dasty in combinatie met de stoomreiniger is echt killing, niks blijft zitten, haha.

K11-1.4

Micra still going strong! En er is iemand toegevoegd aan het Nissankamp.

Mijn broer was ook op zoek naar wat anders, zijn Saxo ging een beetje deud....
Hij wilde een Mazda Xedos 6 2.0 v6 kopen. Mooie wagen hoor, maarrr is vrij zeldzaam en onderdelen dus ook wel. Alleen de distributiesnaar vervangen ging al 700 kosten......
Heb hem er af gepraat en ik zag dichtbij een Nissan Primera 2.0 automaat staan (geen cvt, maar een ekte ekte automaat :D)

Nu had hij voor die 700 bijleggen dus een SR20de (zonder T helaas), met ketting zoals we gewend zijn he ;) Nooit gezeik dus :) Maar wat een fijne bak zeg... 104000 kilometer voor 1998 en onderhoudshistorie en staat van het interieur getuigen echt van die kilometerstand. Zal snel eens foto's posten.

Heb al het een en ander qua onderhoud gedaan en alles zit ongeveer net als bij de Micra, dus peanuts. Hij is er superblij mee gelukkig, we hadden beide niet verwacht dat hij aan de Nissan zou gaan.

Ik wil uiteindelijk wel een Maxima 3.0 v6, vind het hele mooie stijlvolle bakken. Maar dat zal er voorlopig gezien toekomstplannen niet in zitten.

Ach, superblij met de K11 :D

K11-1.4

Ik kan wel zeggen dat ik vandaag een mazzeltje had op de sloop :)

Een hoedenplank met speakers, voorraamstijlen met tweeters, een ruitenwisserschakelaar omdat de ruitenwissers bleven staan (en ik heb van die korte krengen uit 2002)



En last but not least, van dit :



Naar dit :



Kilometerstand week maar 1000 kilometer af dus das ook nog eens een mazzeltje.
En dat terwijl ik voor een maatje wat ging halen en hier stom tegenaan liep.

Milo

So, dat is een goede vangst. Mooi man O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

Das inderdaad een mooie vangst O0
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Riesh

Micra Addict

Kwarkieboy

Leuke dingen !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

K11-1.4

Ja, vooral de tellerbak en hoedenplank ben ik blij mee, helemaal omdat van de teller de tellerstand nauwelijks afweek. Vind t toch zonde als dat namelijk veel afwijkt. Daarnaast is het een zwarte tellerplaat, vind die groene gewoon echt niet mooi. En met de hoedenplank wordt het ook een stuk netter als de standaard "verzaagde" versie :)

Leo

hele mooie vondst kjeld, de ruitenwisser pookjes die in je micra zitten zijn de voorlopers van de k12.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2