Simon's eerste micra (1.3 K11)

Gestart door SimplySimon, 18 oktober 2015, 17:54:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Welkom, ik vind de kleur heel mooi
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330


micra-hvt


glassie

Hele mooie. Ik heb ook een SE volgens mij dezelfde kleur maar ik heb niet zo een zwart randje onder de deuren. Dit is wel heel mooi. Zou het origineel of achteraf aan gebracht zijn?
Glassie

Psydan

Citaat van: glassie op 23 november 2015, 23:07:14
Hele mooie. Ik heb ook een SE volgens mij dezelfde kleur maar ik heb niet zo een zwart randje onder de deuren. Dit is wel heel mooi. Zou het origineel of achteraf aan gebracht zijn?
Dit word meestal gedaan na roest behandelen of het is tectyl. Sowieso niet origineel
Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

Citaat van: Psydan op 23 november 2015, 23:46:37
Citaat van: glassie op 23 november 2015, 23:07:14
Hele mooie. Ik heb ook een SE volgens mij dezelfde kleur maar ik heb niet zo een zwart randje onder de deuren. Dit is wel heel mooi. Zou het origineel of achteraf aan gebracht zijn?
Dit word meestal gedaan na roest behandelen of het is tectyl. Sowieso niet origineel

Op de 2nd facelift wel ;)
Micra Addict

SimplySimon

De auto heeft inmiddels ruim 10.000km probleemloos rondgereden. Gemiddeld 1 op 14, wij zijn tevreden. Afgelopen week is hij verwent met een grote beurt. Helaas deelde de garage mij mede dat de frontbalk APK afkeur is en de dorpels ook roest vertonen.

Nu toch aan het twijfel of we de auto houden of dat we gaan kijken naar een andere. Eerst maar eens op een rijtje zetten wat het kost om het te repareren en dan vergelijken met investering in andere auto. APK verloopt in oktober dus hebben nog 2 maanden de tijd om na te denken.
Hebben jullie tips in de omgeving Ede voor nieuwe frontbalk en nieuwe/reparatie dorpel(s)?

.maarten

Pw performance. Iets verder maar goed werk.

Riesh

Houdt er wel rekening mee dat PW (Piet) de komende maand sowieso geen tijd heeft ivm een verhuizing.
Micra Addict