project Green scorpion

Gestart door BlackPepper, 18 september 2015, 11:44:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BlackPepper

Hallo Micra-vrienden,is al een tijdje geleden dat we iets laten horen hebben. Allerlei zaken,waaronder het overlijden van mijn vader,dus de opa van den Lorre, hebben onze voortgang aan ons project "Green Scorpion" wat teruggeschroefd, enfin ,onlangs terug de teugels in handen genomen en terug met volle moed aan de bak gegaan. De volgende wijzigingen hebben we aangebracht; van een donorwagentje,hebben we de achterklep met spoiler,volledig strak gemaakt,dus ruitenwisser weg,nummerplaatverlichting eraf en verdieping voor kenteken strak getrokken met kofferplaat. De nummerplaat zit nu in achtersportbumper verwerkt met ledverlichting van een HD. Ook de motorkap komt van donor,en daar werd een luchthapper opgeplaatst.De gril,was deze met één grote opening werd vervangen door een met de twee openingen erin. Voor en achter zit nieuw zwart alu racegaas. Momenteel zijn de beide achterruiten reeds zwart getint,toont megacool,de achterruit dient nog gedaan te worden. Verder staat hij momenteel in zijn eerste laag "Kawasakigreen",niet gelakt,maar gedipt,hierover komt nog een tweede laag en nadien afgewerkt met een protectinglaag met pearls erin voor de glitter uitstraling, De motorkap komt in matzwart,luchthapper deels in Kawagreen,dit geeft een mooi contrast met de rest van de wagen.De sportvelgen zijn tevens gedipt,doch in matzwart,toont cool op het groene. Sportuitlaat zit eronder,normaal eind deze maand de verlagingsset. Ik heb gezien dat ik eventueel bij een van jullie een verstelbare panhardstang en VPB voor achter zou kunnen bestellen!!! Tevens werd het binnengedeelte,reeds dashboard en middenconsole onder handen genomen,ook hier een combinatie van wit en Kawagreen. Volgende stap wordt de zetels en deurpanelen,komen in een similileder combinatie,ook green/wit met logo's van een groene scorpion. Enfin,een hele metamorfose in vergelijking met het begin,was toen wit/purper(tubberwareding had iemand gezegd!!). Ik stuur de foto's ook nog door,doch da's iets waar ik altijd met sukkel. Zo,tot zover een kleine update. Gtz Black Pepper.][URL=http://s1285.photobucket.com/user/sylvia591/media/chinese-dragon11_zpsf65d29c6.gif.html][/url]
De Nonkel BlackPepper.