Micra K11 1.3 Special Edition

Gestart door p.veelen, 11 augustus 2015, 19:50:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

p.veelen

Beste Micrafans,

Mijn naam is Paul, woon in Roermond (midden-limburg) en ben via mijn stiefmoeder in het bezit gekomen van een leuke rode 1.3 Nissan Micra K11 welke ik ga gebruiken als daily naast mijn grote liefde en hobby: een BMW e30 316 uit 1987.

In 1996 werd door haar de Micra nieuw gekocht en door Feijts in Reuver voorzien van een sticker met "Feijts special". Eer zit een spoilerpakket op welke ik niet ken. Verder heeft de auto geen noemenswaardige extra's.

Ze heeft de auto dus bijna 20 jaar gereden en de km stand staat op 126.xxxkm. Recent nieuwe gereviseerde bak en nieuwe koppeling gehad. Ook ieder jaar bij APK grote/kleine beurt. Hier kan ik dus even mee vooruit.

Graag hoor ik van jullie wat je ervan vindt. Mijn plannen met deze auto zijn beperkt daar mijn geld eerder in de Bimmer gaat...
- bestickering verwijderen
- wieldoppen verwijderen, op den duur setje lichtmetaal eronder
- audio opleuken en nieuwe radio met bluetooth carkit
- netjes maken van het bumperpakket (zwarte randen opnieuw spuiten)
- grill is dof, nog tips??
- netjes blijven onderhouden en lekker zuinig rijden.

De foto's!




En van mijn Bimmer, voor de liefhebbers:


In het kort: deze is voorzien van een originele M10 motor met dubbele Weber DCOE40's carbjes ipv standaard enkele carb, Koni en H&R onderstel met alle nieuwe rubbers en ophangingen, 15" BBS velgen en TOYO banden, 51mm veerpoten ipv 45mm met geventileerde schijven en een interieur met bruin bijpassend nutria sportmotief, boordcomputer en sportstuur.

march.be

Ik. Wil . Die . Bodykit  :'(

Welkom! Leuk wagentje heb je daar .

p.veelen

Thanx! Heeft iemand ook een idee welke bodykit dit is? Ben wel nieuwsgierig. Op de kofferklep zit ook een plaat als reflector over de hele breedte. Helaas heeft iemand ooit de kentekenplaathouder te hard aangedraaid en zitten er 2 barsten in.
Kan de bodykit niet op internet vinden...

PW-performance

#3
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

p.veelen


PW-performance

Het is de postert kit. Die van de link is een facelift. Jij hebt de pre-facelift net zoals die van mij.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

p.veelen

Citaat van: PW-performance op 11 augustus 2015, 23:34:43
Het is de postert kit. Die van de link is een facelift. Jij hebt de pre-facelift net zoals die van mij.
Ah op die manier. Thnx!

Dino


RubinvdLinde

Welkom ! Subtiel spoilertje zal hem goed staan gecombineerd met deze kit.

E30 ziet er goed uit, hele mooi kleur ::)

p.veelen

Gisteren de auto even uitgebreid gepoetst en het rood opgeleukt met allemaal meguairsspul. Hier het resultaat!

Stickerset en wieldoppen ook eraf gehaald. Ziet gelijk een stuk beter uit nu.




Dino


Leo

Netjes hoor. Een setje lichtmetalen velgen zal deze micra wel goed staan :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

p.veelen

Ja daar sta ik ook open voor. Aanbod is alleen minimaal.

Leo

Citaat van: p.veelen op 24 augustus 2015, 10:28:53
Ja daar sta ik ook open voor. Aanbod is alleen minimaal.

steek is 4x100 en in 15'' (met 195/45/15) is toch genoeg keus lijkt mij :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thom-micra

t is natuurlijk maar net wat je zoekt leo
als je bv velgen wil wat duitse wagens er vaak onder hebben, noem bbs, artec etc, zit je vaak met het naafgat wat te klein is ;)