Rubin's K11 1.4 Sport

Gestart door RubinvdLinde, 04 juli 2015, 18:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RubinvdLinde

Vandaag het ruitenwissermechanisme vervangen, die ik gisteren van Leo heb gehad (thanks again ;D!), nu raakt de ruitenwisser de motorkap niet meer.



Ook eindelijk weer een ruitenwisserarm achter weten te vinden:


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno


Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

Jeroen330

Beter.

Nog veel schade aan de motorkap?

RubinvdLinde

Citaat van: Jeroen330 op 21 december 2015, 22:52:13
Beter.

Nog veel schade aan de motorkap?

Valt mee op twee plekjes is de lak eraf. Moet wel overnieuw gespoten worden samen met nog een plekje in de bumper. Dan is die 100% strak

RubinvdLinde

Nu de Micra met de laatste details helemaal naar mijn zin is ( om over de nieuwe grote barst in de voorruit maar even niet te spreken :P), na het wassen nog een paar fotootjes gemaakt van het weekend:












Tyshur

Nissan Micra 1.0 16v
1999 | 42.000 km

Conodihno


nielsk10

:mfc:

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

RubinvdLinde

Sinds kort kan ik bij mij in de buurt E10 biobenzine tanken, voor 98 cent per liter. Zeer aantrekkelijke prijs en ik weet dat de meeste Euro95 auto's hier zonder problemen op zouden moeten kunnen rijden, maar geldt dit ook voor de k11 1.4?

Daarbij zeggende dat al weer een aantal weken het oranje motormanagement lampje brandt en m'n verbuik van 16,8 naar 14,2 is gevallen (ja het is ook kouder geworden natuurlijk) en de benzine damp soms goed te ruiken is. Vooral bij het achteruit parkeren om één of andere reden.

-Lambdasones werken goed
-Geen klachten die doen denken aan een kapotte luchtmassameter
-Katalysator...?

Probleem blijft maar terugkomen eens in de zoveel tijd en was voor het plaatsen van de nieuwe motor ook al gaande. Binnenkort maar eens jeroen een PM doen om m'n micra uit te lezen denk ik.

Leo

E10 das niet geschikt voor je micra daar moet 95 in (liefst vd shell o.g.)

Ik denk dat je kat stuk is.
Je micra gaat dan meer inspuiten en rijker lopen.
Dus hoger verbruik
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

E10 vond die van mij te lekker.
Hij begon er heel hard in te zuipen. Van 500km op een tank naar 375km op een tank.
K11 '95
K11 Aztek '00

Gekke Gerritje

E10 is fuck, zeker voor oudere auto's

Verder maakt het merk geen bal uit, komt allemaal uit hetzelfde vat.