Rubin's K11 1.4 Sport

Gestart door RubinvdLinde, 04 juli 2015, 18:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RubinvdLinde

Is nu meer dan een week goed uitgehard dat is meer dan genoeg voor gewoon poetsen. Wel van het weekend de polijstmachine erop om wat oneffheden eruit te halen.

Conodihno

Ah ok. Just be carefull! :-)

ReSp4wN


Losroyos

Wat een kleurtje  8) Ziet er goed uit die auto.

RubinvdLinde



Thanks again piet!!

Lijkt wel alle kleuren van de regenboog op de foto:p

Alleen veerpootbrug onder mist nog, maar dat gaat ook niet passen met mijn verlaging denk ik.

Jeroen330

#260
Citaat van: RubinvdLinde op 24 november 2015, 09:42:29
Is nu meer dan een week goed uitgehard dat is meer dan genoeg voor gewoon poetsen. Wel van het weekend de polijstmachine erop om wat oneffheden eruit te halen.

Heb je een lak op waterbasis?

Conventionele lakken zijn hard na een paar uur maar pas volledig uitgehard na 30 dagen!! (na een paar uur voelt het al wel droog aan en na een dag kun je er ook de weg mee op, alleen echt uitgehard duurt ff)

Voorzichtig met je polijstapparaat


Mijn vorige show auto heeft na spuiten 1 dag in de warme cabine gestaan en is daarna 30 dagen binnen gebleven voordat hij naar buiten kon.. opbouwen moest heel voorzichtig


RubinvdLinde

Degene die het gespoten heeft doet het, heeft al 10 jaar ervaring met wekelijls dit soort klussen komt goed. Hij weet wat hij doet O0

Jeroen330


nielsk10

wat een dikke k11, hele mooie kleur!  O0
:mfc:

Luuukske

Wat jeroen zegt, kijk uit met je polijstmachine. Je gaat bij versgespoten lak veel sneller erdoorheen. Ook al heb je n excentrische machine (D/A)




GuidovanVliet

Wat een mooie micra zeg!

thom-micra

mooi geworden!
dag na het spuiten met koud/lauw water sproeien werkt ook fijn.
wordt de lak mooi hard van



RubinvdLinde

Vandaag weer eens tijd gehad voor wat detailwerk aan de K11:

Silicone slangen gemonteerd en letters op kleppendeksel zelfde kleur als de lak:


Sleepoog van lak voorzien, bij het spuiten helemaal vergeten dat deze voorbij de bumper steekt...


En de remmen, uiteraard ook dezelfde kleur:


Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Conodihno