Terug van weg geweest...

Gestart door RickHDk10, 18 juni 2015, 22:09:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RickHDk10

Hallo allemaal,

Sommige van jullie kennen mij nog, de meerderheid niet.

Ik ben Rick, 25 jaar en kom (nog steeds) uit Rotterdam.
Ik was eerder lid van de club maar doordat mijn K10 verkocht is via het forum ben ik lange tijd niet meer aanwezig geweest. Een studie verder, en een tijdelijke baan nu met een goede HBO opleiding in het vizier ben ik weer terug!

Nou Rick, waarom ben je dan terug?!

Simpel: mijn eerste auto was een K10 en de tweede... waarschijnlijk ook!

Klopt, ik heb veel verteld over dat ik graag een Civic wilde, of een MX5, of een S13, of een Skyline. Maar laten we eerlijk zijn, op het moment was daar helaas geen geld voor. Dus waarom toch weer de K10? De auto is licht, leuk te rijden en best zeldzaam. Daarnaast zal er hoe dan ook in de toekomst een S15 Silvia komen, en met de uitgaven die je hebt aan een K10 (banden, benzine en onderhoud, en dan niet te spreken over verzekering en wegenbelasting!) is die droom voor mij veel makkelijker haalbaar dan met een Civic. Deze auto's hebben meer het tunerkriebel wat klauwen met geld kost en de verzekering is gewoon hoger. Daarnaast ga ik studeren in Utrecht en wil ik begin volgend jaar naar Apeldoorn verhuizen dus zal er ook weinig worden gereden. Een ideale auto dus tot ik de S15 heb, en als ik het geluk heb, misschien zelfs naast de S15!

Om even wat herinneringen op te halen, dit was mijn eerste K10:



Ik ben dus op zoek naar een K10 voor een bescheiden prijsje, liefst omgeving Rotterdam of Apeldoorn. Tot die tijd zweef ik een beetje rond op het forum :)

Leo

Welcome back rick

Wel kleine kantekening als je goedkoop wilt rijden kun je beter een k11 nemen. Juist doordat de k10's ouder zijn worden ze erg onderhouds gevoellig.

Zeldzaam is niet echt het juiste woord :(

Er staan staat nu n mooie rooie k11 in het  te koop gedeelte voor weinig :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Conodihno


nielsk10

Welkom!

Staan op het moment wel een paar op marktplaats, zelfs 1 van 200,- , geen idee of het wat is..
:mfc:

Psydan

Welkom terug! Dat was een fijne auto die K10 van je ;) totdat de deur werd kromgetrokken en het interieur werd gesloopt door dieven op een festival.

Succes met je speurtocht. Maar zoals Leo zegt. Je kunt beter kijken naar een K11, die zijn wat makkelijker en ook erg goedkoop.
Do not underestimate what you will never understand.

Kevertje-SYS

Staan er een paar bij jet Cars in Rotterdam.
NIET DOEN!!!

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Conodihno

Waarom niet? Mooi aanbod daar toch?

Dinky

Criminelen die verschrikkelijke rotzooi verkopen
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Conodihno


Riesh

Citaat van: Conodihno op 21 juni 2015, 19:00:47
Stemmingmakerij :-)

euh NEEE

Spaanse Polder en Jet cars in Rotterdam. daar moet je echt nooit een auto kopen of je moet zelf echt verstand hebben van auto's en niet bang zijn om te sleutelen
Micra Addict

Conodihno


Riesh

Micra Addict

Conodihno

#13
Citaat van: Riesh op 21 juni 2015, 19:33:32
Citaat van: Conodihno op 21 juni 2015, 19:31:16
Smaad en laster :-)

Waar heb jij die k11 gekocht ?

De 1e van een Marokkaan hier in Zwaag, de 2e van een oud mannetje een best eind hier vandaan en de 3 bij een handelaar in Dirkshorn :-)

Taxloss

In ieder geval welkom terug. Had ik nog niet gezegd
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...