Uitlaat in het midden onder n k11

Gestart door redk11, 31 mei 2015, 14:25:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

redk11

Zijn er hier mensen die weten of een uitlaat in het midden onder een micra te doen is? Past dit met bv een dtm einddemper? Is dit al eens gedaan? Ik loop zelf met het idee te spelen nl. En ik ben benieuwd of er al iets over bekend is.

Leo

Je bedoelt een side pipe ?.
Je kunt een uitlaat aanpassen na de 2e kat/ middendemper.

Maar met n einddemper erbij word het wel krap.
Sierstukje zal wel passen :)

Het word wel heel erg luid ...
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Micra Addict

Jeroen330


Leo

Azo die zijn idd te verkrijgen van fox
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

redk11


redk11

Ja die heb ik gezien... Maar aangezien ik een micra rijder ben... Lees geen geld! :D
Vraag ik me af of het niet goedkoper kan doormiddel van zelf maken? Maar moet ie dan boven de panhard langs of juist onder alles door, of gewoon normale weg aanhouden tot na de laatste flens en dan 90 graden bocht eraan? Dat soort vragen! (daar hebben ze geen antwoord op bij uwv ::))

Riesh

Bij uwv hebben ze sowieso nergens antwoord op , maar dat even terzijde...
Normale weg aanhouden is het beste icm wat 90 graden bochentenwerk
Micra Addict

redk11

Hmmm klinkt leuk als projectje! Had al wat leuk mini 1300 spul gezien om wat mee te gaan werken, nu maar even op de sloop struinen voor n tussen en een stukje pijp naar de achterdemper! Volgens mij kun je die minipijp onder de bak van het reservewiel maken. Leuk leuk!

Leo

Je kunt ook de huidige einddemper aanpassen.
Zo zat het bij de reddevil ook
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

redk11

Bedoel je vanaf de einddemper een buis trekken Leo? Lijkt mij juist dat zo'n mini demper ook lekkerder klinkt of niet?

PW-performance

In Drachten kan iemand je wel helpen met het lassen... ::)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

redk11

Hmm ja is niet helemaal bij mij om de hoek maar ik hou het zeker in het achterhoofd Piet! Haha, eerst maar even het nodige staal bijelkaar verzamelen om een en ander te kunnen bouwen!

Riesh

Is idd niet naast de deur maar wel de moeite waard. Ik heb nog geen betere (en goedkopere) lasser gevonden
Micra Addict