tellerbakjes met toerenteller bij de nollen sloperij

Gestart door redk11, 22 mei 2015, 11:59:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

redk11

Weet niet of dit de goede rubriek is maar bij ons in Heerhugowaard staan nu twee micra's k11 pre facelift met toerenteller. Miss hien wat voor de geinteresseerde!

Leo

altijd fijn om te delen :)

en is de juiste rubriek
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

redk11


thieme

vraag hoeveel ze ervoor vragen? schroef ze er dan eventueel zelf uit. Verkoopt redelijk goed voor 35 euro

Leo

check eerst ff de km stand, verkoopt makkelijker

hoewel je eerste serie nog ouderwets is terug te draaien ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

redk11

Zijn zoiezo allebei met zwarte wijzerplaten en een ervan heeft 2 ton op de teller staan. In de andere micra weet ik hey niet maar das wel n luxe geweest want die had ook elektrische ramen en een soundboard hoedenplank erin liggen. Ik heb net zelf ern tellerbak via Piet getegeld dus ik heb er geen behoefte aan.

thieme


Conodihno


redk11

Volgens mij wel. Staat er ook een op marktplaats trouwens. Deze in de micra was wat slap geworden. De speakerkappen en speakers leken me nog wel goed bruikbaar. Kun je daar wat mee Codinho?

Riesh

als je een beetje handig bent dan kun je de soundboard delen op /in je eigen hoedenplank bouwen. Heb ik ook gedaan
Micra Addict

Conodihno

Hahahahahaha handig zijn hahahahahaha .... Sorry

Conodihno

Die op marktplaats is zonder uitsparing dacht ik.

redk11

Dan is het makkelijker om er een kale hoedenplank te halen met uitsparing en het spul over te bouwen denk ik. speakers en kappen zagen er goed uit.